Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå,yessss!er så glad for at den gale nabodama skal flytte!!!Hun slår seg selv høylydt, banker i veggene, hyler og skriker, forbanner nrk og postbanken, sier hun blir forfulgt av mafiaen fra chicago og at de skal drepe henne, partere henne og kaste henne i en søppelsekk i elven.Hun sier at vi har avlyttningsutstyr inni vår leilighet, og at vi har stjålet 200 000 kr fra henne, sender oss brever og truer oss, sendte til og med brev til arb.giveren min og sa at jeg var en gal person og at jeg trengte hjelp....puh!!!!!!!!!

Er så super glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gladnyhet om dagen er bra for magen :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o Høres ikke ut som drømmenaboen nei. :ler:

Forstår godt at du er glad for å bli kvitt henne. :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Men hvor flytter hun?

Se opp for nye naboer, folkens! :-?

Skrevet
Men hvor flytter hun?

Se opp for nye naboer, folkens! :-?

:ler:

Skrevet

Høres ut som hun bør flytte til et hjem, damen er jo tydelig syk.

Skrevet

Hun flytter til Oslo sentrum et sted..Stakkars nye nabor sier jeg bare.

Dere aner ikke hvilket mareritt det har vært. Vi våkner midt på natten med høylydt uling av f.eks :`Alle på sørlandet er hooooooorer!!Alle på sørlandet er hoooooorer!` Så følger dunking og banking i vegger og møbler. Har ringt securitas noen ganger, men det hjelper ikke. Da hun sendte det brevet til jobben min toppet det seg for Mannen, han var så sinna,gikk bort å ga henne en salve. Men hun er jo gal ,dama!!!!Hun ER faktisk psykotisk og lider av forfølgelsesvanvidd. Hun holder faktisk på nå.Hyler som en stukket gris. Vi er studenter, derfor bor vi i studentleiligheter, så spesielt rundt eksamen er det jo veldig vanskelig. Men også til vanlig, for det er jo slitsomt å gå på forelesning og jobb nå en holdes våken om natten..Hun er faktisk 52 år,men tar et eller annet grunnfag.Alle naboene i gangen sliter. så vi har lagt inn klager mange av oss, men så lenge hun betaler husleien,ikke skader andre osv sier administrasjonen at de ikke kan gjøre noe!Hæ, hva synes dere?NÅ tror jeg hun dør der inne!!!Helt vanvittig spetakkel..

Skrevet

Bodde i samme oppgang som en slik dame engang jeg også og vet hvor grusomt det kan være. Hun gikk rundt i gangene og ropte: "Det er om natta det skjer......det er om natta det skjer....HAHAHAHAHA!"

Og mye mere slikt var det også.

Skrevet

men hvordan blir de nye naboene??? Hm de kan vel ikke bli verre?

Skrevet

Uff, stakkars deg også MrsL!!Det er jammen slitsomt.

Håper de nye naboene er litt mer omgjengelige..skal ikke mye til, nei hihi.

Skrevet

Skjønner godt at dette blir til frustrasjon for naboene.

Men det kan jo ikke være lett for henne å bli forfulgt hele natten heller.....

Hun må jo lide av en sykdom. Håper hun får hjelp.

Skrevet

Dette høres faktisk ut som en som leide hybel hos oss en gang..

Dama var spika spenna gal... - men det fant vi ikke ut før etter en stund.. - "Heldigvis" - betalte hun ikke husleie ... så vi fikk hjelp av lensmann til utkastelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...