Gå til innhold

Tips - hvordan henge opp smykker, ringer og øredobber..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips til hvordan man kan henge opp øredobber, armhånd og smykker? Nå har jeg bare masse dill som henger på en slik arm (smykketre..). Nå ser det bare rotete ut og vil gjerne få litt mer system.

Tenkte kanskje å lage meg et slags stativ eller en løsning som fungerer.

Noen som har funnet på en god løsning eller som har et godt tips? :) Har Googlet litt, men finner ikke noe jeg liker :P

Anonymous poster hash: b629f...390
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne en gammel/kjøpe en ny stor bilderamme (ha den som den er eller male og pynte den etter smak) og sette litt finmasket hønsenetting bakpå, så henger en ørepynt i dem. Små og store S-kroker (som hektes i nettingen) til halsbånd og ringer fås kjøpt i jernvarehandelen. Blir fint.

Anonymous poster hash: 2912d...084
Skrevet

Jeg har et smykketre, der man henger det på greinene.

Anonymous poster hash: 7f66b...106

Skrevet

Jeg liker veldig godt denne løsningen. Og så kan du ha en (del av en) bildelist (fra f.eks. Ikea) under hvor du kan legge studs og hårklyper og lignende som ikke henger. 37d7a9258761410dbee2a38553b80ede.jpg

Anonymous poster hash: f0af3...273
Skrevet

Jeg har en korktavle med store tegnestifter- henger lett tilgjengelig ved siden av skapet

Anonymous poster hash: f601f...951

Skrevet

Sånne betong/tre/gips hender der du kan ha ringer på fingrene er litt fine.

Anonymous poster hash: 9c0a8...7c6

Skrevet

Mange spiker på en planke :)

Du kan jo ha spikrene i ett fint mønster, male hele greia... Også henger du den på veggen!

Jeg har også bare brukt en helt vanlig knaggrekke til å henge smykker på.

Anonymous poster hash: e0ac9...78e

Skrevet

post-25851-0-88305700-1418166445_thumb.j

Sånn ser veggen min ut :) Tok en rist fra vedovnen, vasken den og snudde den på hodet, så ble den perfekt for øredobbene mine :)

Ringene henger på en liten knaggrekke, og smykkene på små kroker. Både krokene og knaggrekka er festa med dobbeltsidig tape.

Skrevet

Mange gode forslag her :)

Jeg ville sjekket Pinterest også. Masse gode ideer der !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...