Gå til innhold

Chatte på skype

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som gjør det? holder date over skype, mener jeg. :)

Anonymous poster hash: 54f41...0da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: 9c7ba...99c
Skrevet

Jaha, ønsker du å fortelle noe om dine videre opplevelser med dette? Jeg ble tilbudt å holde en video-date med en kar fra utlandet. Fra før er jeg rimelig kjent med å holde brevvenner men iom. at teknologien utvikler seg blir dette kanskje mer og mer vanlig?

Jeg merker selv at jeg er litt obs med dette å holde camchat og sånt, liker ikke tanken helt pga. at det er helt ukjent hva man kommer over, spesielt på chatroullette og omegle. Jeg har dog fått noen gode vibber fra en nettside som spesifikt setter opp dater med profilbilde og beskrivelse av personen man eventuelt kan gå videre å date med. Synes dette er spennende, hva med dere?

Skrevet

Blir ikke sånt veldig kleint?

Anonymous poster hash: 29362...22f
  • Liker 1
Skrevet

Gjorde jeg masse da jeg først møtte han som nå er samboeren min:) Var helt avhenig av det da vi i en 3 måneders periode bodde fra hverandre. Skype <3

Anonymous poster hash: a5b01...7ff
Skrevet

Jaha, ønsker du å fortelle noe om dine videre opplevelser med dette? Jeg ble tilbudt å holde en video-date med en kar fra utlandet. Fra før er jeg rimelig kjent med å holde brevvenner men iom. at teknologien utvikler seg blir dette kanskje mer og mer vanlig?

Jeg merker selv at jeg er litt obs med dette å holde camchat og sånt, liker ikke tanken helt pga. at det er helt ukjent hva man kommer over, spesielt på chatroullette og omegle. Jeg har dog fått noen gode vibber fra en nettside som spesifikt setter opp dater med profilbilde og beskrivelse av personen man eventuelt kan gå videre å date med. Synes dette er spennende, hva med dere?

Ja, klart man ser utfordrene med å date noen via skype, jeg skjønner at du tenker som du tenker. Men man må nesten bestemme seg for å prøve ut de midlene man har muligheten til å bruke under slike omstendigheter. Prøv, så finner du ut om det funker eller ikke.

Skrevet

Blir ikke sånt veldig kleint?

Anonymous poster hash: 29362...22f

Kan sikkert bli "kleint" hvis kjemien ikke stemmer mellom de som skyper eller hvis man ikke synes at slike midler er interessant fra før. Og hvis begge to som skyper er uerfaren på å skype så må de nok venne seg til den måten å kommunisere på. Fint å sikert ha litt løs stemning og skape behagelig stemning for begge.

Skrevet

Kan sikkert bli "kleint" hvis kjemien ikke stemmer mellom de som skyper eller hvis man ikke synes at slike midler er interessant fra før. Og hvis begge to som skyper er uerfaren på å skype så må de nok venne seg til den måten å kommunisere på. Fint å sikert ha litt løs stemning og skape behagelig stemning for begge.

Jeg prøvde såvidt men følte stemmen var ganske rusten så gikk ikke så bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...