Gå til innhold

Girliiiiiiies!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Hello Ladies! Er det noe her, eller? Har savna dere så fælt atte... Selv om jeg bompa helt tilfeldig inn i Aline på et hemmelig sted. Kjempekos, jenta! :klem:

Og Greeney, jeg skylder deg minst en kaffi, og en gjeng med bilder, nå har vi fixa enda flere :wink:

Ellers har ferien hittil forholdt seg strålende, og jeg reiser igjen i morgen, men da i jobbsammenheng... Ikke så stas :roll:

Uansett ville nå bare si Howdy, og at jeg selvsagt er med på treff når det enn måtte bli!

Klem på du

Glammy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

...eh...ikke er jeg giiiiirlie, og ikke passer jeg helt inn i Schwarzeneggers konsept "girliemen"... - men en klem hadde ikke vært meg imot..!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Trøfflus!:hjerter2: :klem::kline:

(litt mye kanskje...?)

Klart du skal få kooooooos!!!

Ikke sinna fordi jeg har tulla med sextråden din, helt til den ble flytta inn i det sorte hullet på Snikk-Snakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du snakker med en som bygger hele sin karriere på å kødde med andres tråder, så who am I to criticize?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:ler: Jepp, det er jo en kjent sak at jeg lukter roser og fioler... Akkurat nå lukter jeg mat, luuuuuuuuuuuuuunsj!!!!!!!!!!

Vi snakkes! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello babe!!

Triiiivelig å shoppe med deg altså!!!

håper du og gubben kosa dere videre, også ser vi frem til at både du og alle de andre er tilbake fra ferie etterhvert.

vi må få til treff når de andre er tilbake også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:oops: Skjønte du at det var meg :kyss:

For å si det sånn; bortsett fra enkelte attributter er kommaregelpraktiseringen nærmest for en signatur å regne...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Siden du skrev "girlie", og jeg ikke er så veldig girlie (bare spør sambo, stakkar), så turde jeg nesten ikke å svare...

Men velkommen tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Ethereal! Du er vel Girlie vel?!?!

Trøfflus, mener du at jeg bruker mange, komma? Vær glad at jeg ikke bruker, UTROPSTEGN!!! og mange STORE BOKSTAVER, som damer har for vane!!!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trøfflus' date=' mener du at jeg bruker mange, komma? [/quote']

Nei, det kunne aldri, faktisk, falle, i overført betydning, meg inn, vet du, vel!

:tunge1:

Ellers ser jeg av signaturen din at du har avansert siden vi hekket og herjet...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
:ler: Ethereal! Du er vel Girlie vel?!?!

Vet ikke helt...jeg er nok litt guttejente i oppførsel, selv om jeg ser ut som jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Signaturen min? Jepp, jeg har lagt i signaturkrig med vår alles kjære Sændis, han prøver stadig å komme på et eller annet jeg ikke kan toppe, men jeg topper alltid! ALLTID!!!! :sjarmor:

Guttejenter er også Girlies, Ethereal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...