AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Kontaktet kundeservice på en nettside angående en vare jeg har bestilt, men virker som om alle spørsmålene til kundeservice er åpne så alle kan se. Og jeg oppga fult navn, ordrenummer, hvor pakken skulle hentes og at den var betalt. Ble helt nervøs jeg nå, kan noen stjele varen min da? Trodde kundeservice kun var internt på mail, men virker som om hvem som helst kan svare på spørsmålet.Anonymous poster hash: a42be...b0b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er trygg Anonymous poster hash: 252c8...544
Gjest Flunka Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er tryggAnonymous poster hash: 252c8...544 Dette gjelder ikke alle pakker, og ikke alle postkontoret er like strenge heller. Har selv hentet ut pakker for andre ved å bare ha med meg et sendingsnummer eller hva nå de kaller det i Norge. Eneste gangene jeg ikke har fått lov å hente ut er når det gjelder rekommandert, mobiler osv
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 hvilken nettbutikk? Anonymous poster hash: 76d8c...e31
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er trygg Anonymous poster hash: 252c8...544 Tenkte på det, men de er ikke så nøye på det alle steder. Er som regel bare nok med en underskrift. Dette gjelder ikke alle pakker, og ikke alle postkontoret er like strenge heller. Har selv hentet ut pakker for andre ved å bare ha med meg et sendingsnummer eller hva nå de kaller det i Norge. Eneste gangene jeg ikke har fått lov å hente ut er når det gjelder rekommandert, mobiler osv Stemmer det. Får vel bare kontakte de igjen ang dette.Anonymous poster hash: a42be...b0b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Ts her: Er kun privat, men vises for meg. Så alt i orden.Anonymous poster hash: a42be...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå