Gå til innhold

kan noen stjele varen min? internettbestilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontaktet kundeservice på en nettside angående en vare jeg har bestilt, men virker som om alle spørsmålene til kundeservice er åpne så alle kan se. Og jeg oppga fult navn, ordrenummer, hvor pakken skulle hentes og at den var betalt.

Ble helt nervøs jeg nå, kan noen stjele varen min da?

Trodde kundeservice kun var internt på mail, men virker som om hvem som helst kan svare på spørsmålet.

Anonymous poster hash: a42be...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er trygg

Anonymous poster hash: 252c8...544
Skrevet

Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er trygg

Anonymous poster hash: 252c8...544

Dette gjelder ikke alle pakker, og ikke alle postkontoret er like strenge heller.

Har selv hentet ut pakker for andre ved å bare ha med meg et sendingsnummer eller hva nå de kaller det i Norge.

Eneste gangene jeg ikke har fått lov å hente ut er når det gjelder rekommandert, mobiler osv

Skrevet

hvilken nettbutikk?

Anonymous poster hash: 76d8c...e31
Skrevet

Du må ha gyldig leg for å hente ut varer, så du er trygg Anonymous poster hash: 252c8...544

Tenkte på det, men de er ikke så nøye på det alle steder. Er som regel bare nok med en underskrift.

Dette gjelder ikke alle pakker, og ikke alle postkontoret er like strenge heller.

Har selv hentet ut pakker for andre ved å bare ha med meg et sendingsnummer eller hva nå de kaller det i Norge.

Eneste gangene jeg ikke har fått lov å hente ut er når det gjelder rekommandert, mobiler osv

Stemmer det.

Får vel bare kontakte de igjen ang dette.

Skrevet

Ts her:

Er kun privat, men vises for meg. Så alt i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...