AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Står på nav sine sider de blir utbetalt 15 desember. Er det sjans man får de før? pleier å få de 22 ellers i mnd ( utbetalingen skal være inne innen siste dag i mnd). Ingen krise altså, har penger. Bare lurer 😊Anonymous poster hash: ab1f9...fcc
Gjest Phoenix Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 15 er mandag så du kan jo være heldig å få de fredag, men tar meg i å tvile på at det er realistisk.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Du kan ringe å sjekke at de har all informasjon de trenger og høre om utbetaling tidligere. Nav kan postere på dagen hvis det er direkte til bruker. Anonymous poster hash: a2826...98a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Er litt i tvil selv! Vet andre ytelser blir utbetalt fredag 12, så de har kanskje nok å gjøre.. Anonymous poster hash: ab1f9...fcc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Du kan ringe å sjekke at de har all informasjon de trenger og høre om utbetaling tidligere. Nav kan postere på dagen hvis det er direkte til bruker. Anonymous poster hash: a2826...98a All informasjon skal være i orden. Tror de de kan det? Hvis jeg ringer i morgen eller torsdag så kan det hende de kan overføre? Anonymous poster hash: ab1f9...fcc
Vinni Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 All informasjon skal være i orden. Tror de de kan det? Hvis jeg ringer i morgen eller torsdag så kan det hende de kan overføre?Anonymous poster hash: ab1f9...fcc Det er i hvert fall verdt å prøve :D Lykke til
Gjest Phoenix Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 (endret) All informasjon skal være i orden. Tror de de kan det? Hvis jeg ringer i morgen eller torsdag så kan det hende de kan overføre? Anonymous poster hash: ab1f9...fcc Jeg regner med at kjøringen blir kjørt den 12. evt. torsdag 11 sånn at de blir utbetalt til den 15. De kommer derfor ikke til å ta en direkte utbetaling til deg, det blir ekstremt mye unødvendig ekstraarbeid så tett opp på utbetalingen, spesielt når det ikke er noe krise og du har mat på bordet. Endret 9. desember 2014 av Phoenix
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Jeg fikk i dag.. Anonymous poster hash: 74947...cf7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Jeg fikk i dag.. Anonymous poster hash: 74947...cf7 Da er det håp! : D Anonymous poster hash: ab1f9...fcc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Jeg tror du kan sjekke status for utbetalinger på nav.no? Der skal du kunne logge inn med vanlig bank id Anonymous poster hash: 74947...cf7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Jeg tror du kan sjekke status for utbetalinger på nav.no? Der skal du kunne logge inn med vanlig bank idAnonymous poster hash: 74947...cf7 Har sjekket der, men ingenting nytt! Men. Om noen har fått allerede så kan det jo hende jeg er heldig også!Anonymous poster hash: ab1f9...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå