Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Synes vi skulle gi hverandre tips om små ting i hverdagen som bringer smil til ett forhold :-) Jeg begynner: 1. Lage middag sammen 2. Ta med partneren på picnic 3. Tenne masse stearinlys, kok te og sitt i armkroken og prate om livet
Gjest lilletroll Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Skrive et koselig brev der du forteller hvor høyt du elsker vedkommende...legg det klart til H*n skal på jobb eller lignende.
Fakse Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Sette seg ned med ett (kartong er fint når man skal ha ett enkelt glass) glass rødvin og slappe av sammen på en helt vanlig hverdag. La praten gli, og bare ha litt tid sammen når man ellers styrer rundt med alt som skal gjøres og alle de tingene man ellers er så opptatt av.
Saga Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Jeg så forøvrig på Dr Phil igår (ja, jeg ser på det) og fikk opplyst at å lage middag sammen og å se på film gjør en trøtt istedetfor å få deg i humør, og når jeg begynte å tenke etter stemte det. Om vi vil ha litt "snakketid" lager vi gjerne middag og ser film, men på programmet ble det foreslått at om man ville ha blodsirkulasjonen igang og lystene i sving skulle man prøve noe så enkelt som sykling ilag. Telt tur og hyttetur kan jeg også anbefale
enhna Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Ta et bad sammen, gjerne med ett glass rødvin eller to, og se hvor det fører
Jens Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Har akkuratt begynnt å spille golf, da min kjære elsker å spille golf. Syns det er superkos å ha så mange timer på golfbanen med han! Vi tenner også stearinlys hver kveld, og tar ofte ett glass vin sammen om kvelden. Ellers sender vi søte mailer til hverandre hver morgen. Idag skal vi ut spise middag på akerbrygge i solen og kose oss.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Nå var vel tråden om tips som kan bringe et smil inn i forholdet og ikke råd til å få fyr på sengehalmen? Men når det er sagt så er det mulig å lage middag og likevel få det gøy sammen. Lag et lite måltid i stedet for en tre-retters, og ikke minst: bruk chili. Chili setter nemlig fart på lysten - vi har prøvd og det funker! Vi oppdaget det ved en tilfeldighet. Hver gang vi hadde hatt noe med chili endte vi til sengs senere på kvelden. Det gjør deg ikke super-kåt, men det blir liksom bare naturlig å ende opp til sengsa sammen!
Gjest TomKrus Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 bruk chili. Chili setter nemlig fart på lysten - vi har prøvd og det funker! Vi oppdaget det ved en tilfeldighet. Hver gang vi hadde hatt noe med chili endte vi til sengs senere på kvelden. Det gjør deg ikke super-kåt' date=' men det blir liksom bare naturlig å ende opp til sengsa sammen! [/quote'] Husk: Vask fingra først!
Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2004 #10 Skrevet 27. juli 2004 [quote="Saga" å lage middag sammen og å se på film gjør en trøtt istedetfor å få deg i humør, Nå var vel tråden om tips som kan bringe et smil inn i forholdet og ikke råd til å få fyr på sengehalmen? Men når det er sagt så er det mulig å lage middag og likevel få det gøy sammen. Lag et lite måltid i stedet for en tre-retters, og ikke minst: bruk chili. Chili setter nemlig fart på lysten - vi har prøvd og det funker! Vi oppdaget det ved en tilfeldighet. Hver gang vi hadde hatt noe med chili endte vi til sengs senere på kvelden. Det gjør deg ikke super-kåt, men det blir liksom bare naturlig å ende opp til sengsa sammen! Har du noen gode rettforslag?
Gjest MrsL Skrevet 27. juli 2004 #11 Skrevet 27. juli 2004 Har akkuratt begynnt å spille golf, da min kjære elsker å spille golf. Syns det er superkos å ha så mange timer på golfbanen med han! Vi tenner også stearinlys hver kveld, og tar ofte ett glass vin sammen om kvelden. Ellers sender vi søte mailer til hverandre hver morgen. Idag skal vi ut spise middag på akerbrygge i solen og kose oss. Ett glass vin hver kveld i lyset av stearinlys høres superromantisk ut Hva med å tilby partneren full kroppsmassasje med musikk på i bakgrunnen og stearinlys tent.
Nilma Skrevet 27. juli 2004 #12 Skrevet 27. juli 2004 Og så kan det jo være litt viktig å huske på at ikke all nærhet og kroppskontakt behøver å lede til sex... Greit hvis det gjør det, selvsagt, men av og til er det deilig å bare være nær hverandre uten "baktanker". Å massere eller bli massert etter en lang dag på jobben, uten å forlange gjenytelser (som Monica og Chandler i Friends m/stoppeklokke), synes jeg er veldig koselig og intimt. Noen ganger masserer jeg nakken hans, andre ganger masserer han føttene mine. Synes det er en veldig fin måte å vise omtanke for hverandre på i hverdagen!
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #13 Skrevet 27. juli 2004 - Send en koselig/pirrende sms - Skriv små kjærlightshilsener til hverandre på gullapper - Gå en tur sammen hånd i hånd - Kjøp en liten gave - Gi partneren en massasje - Lag en liten fancy kveldsrett
Jens Skrevet 27. juli 2004 #14 Skrevet 27. juli 2004 Det jeg også gjør innimellom, orker jo ikke det hver dag, er å dusje en gang til , sminke meg litt, sette opp håret i en forsegjort tilfeldig rufse oppsats, ta på godlukt og bodylotion, ta på noe veldig delikat/sexy undertøy, og så en fresh kose dress over. Lar glidelåsen være litt langt nede, så han ser litt bryster, og så setter jeg meg i soffaen før han kommer hjem, med ett glass vin foran tvèn. Da føler jeg meg så kvinnelig og fresh, og da blir man også i ett mer lekent humør!!! Da sitter vi som regel og flørter og ler i flere timer mens vi prøver å se på tv....
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Har du noen gode rettforslag? Dessverre. Det er mannen som vanligvis lager chili-baserte retter. Favoritten min er spaghetti med hvitløk og chili med parmesan på toppen, men han lager også en nydelig Chili non Carne. Men som et tips så kan jeg si at for oss så virker tørket chili bedre enn den ferske. Og chilipulver er ikke noe tess.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Vi pusler Puzzlespill sammen. :oops: Det er skikkelig kos! Også når jeg lager matpakke til ham til jobben, så putter jeg små lapper inni med god-ord. I begynnelsen var han ikke forberedt, så lappen falt ut og kollegene :o Han lo godt da han kom hjem og skulle fortelle det til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå