AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg er veldig slank. Er 167 og veier 50 kg. Jeg har tynne armer, litt store pupper, liten rumpe og er fullstendig utrent. Jeg vet jo selv at jeg er kanskje litt for tynn, men slik er kroppen min dessverre. Jeg har vært medlem av treningssenter mange ganger før, men klarer ikke finne motivasjonen til å trene, så nå er jeg ikke medlem. Jeg vil ha en sterk og trent kropp. Men er dette mulig å gjøre "hjemme"? Hvordan trene for å bli litt mer markert? Jeg har jo ganske lav fettprosent, så jeg vil ikke bli tynnere. Jeg vil ha en strammere kropp, rett og slett. Er det noen som har noen tips til litt øvelser og ting jeg kan gjøre? Er klar over at dette er litt vanskelig spørsmål, så bare spør om det er noe jeg har glemt å opplyse om Kostholdet mitt er bra. Jeg spiser sunt og variert, med utskeielser innimellom Anonymous poster hash: 18b3d...d15
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Siden du vil trene hjemme så blir det vel kroppsvektsøvelser som blir det mest relevante. Hva med: - Pull ups (video hvis du ikke klarer noen) https://www.youtube.com/watch?v=mRznU6pzez0 - Armhevninger - Superman https://www.youtube.com/watch?v=mRznU6pzez0 - Spensthopp Endret 9. desember 2014 av Herr Heftig
King in the North Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Spørsmålet er hva du vil med treningen, og hvilket tidsperspektiv du ser for deg. Det finnes mange slike 30-dagersgreier på youtube osv som vil stramme godt opp på bare en måned eller to, så kan du jo se hva du vil videre etter det. feks. Vil du bli sterk vil jeg anbefale treningssenter, og øvelser som knebøy, markløft, roing, benkpress, skulderpress, chinups/pullups. Dette vil gi god trening til hele kroppen, og gir kjempefremgang på styrkefronten Gitt at du får i deg nok mat selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Om du ikke vet hva du skal gjøre, eller har noen klare mål, så er treningssenteret bortkastet. Men om du begynner på treningssenter, skaffer deg en PT og sier du vil bli sterkere og bygge muskler, så vil du få en helt annen glede av treningen. Det er først når man begynner med grunnøvelsene (markløft, knebøy, benkpress) og andre øvelser for mindre muskelgrupper, du vil se kjempeforskjell. Og det er gøy å løfte tungt selv om man er en pinglete jente Anonymous poster hash: 2d1df...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå