Gå til innhold

Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg prøver å finne "min" stil, men det er ikke så lett og ført til at jeg har kjøpt en del bomkjøp. Jeg er nokså rett i kroppsfasongen og 1.60.

Jeg liker kalde litt mørke farger nå om vinteren og elsker pastell om sommeren. Tror jeg liker litt den "romantiske" stilen. Liker også å holde det enkelt. Ikke så glad i "dall". Vil fornye garderoben min. Har dere tips til noen overdeler, kjoler, ja, hvordan jeg burde kle meg. Har ikke helt inspirasjon for tiden.

Anonymous poster hash: a87d7...1b5

Skrevet

*dytte* :-)

Anonymous poster hash: a87d7...1b5

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Av det jeg har sett på fra What Not To Wear (jeg har sett mye av det programmet) så er generelle tips:

* kle deg med en bluse/overdel som har mønster på seg

* når man er såpass lave som du og meg (jeg er ikke så mye høyere enn deg) så bør helst ikke jakkene gå lengre ned enn til der rumpa begynner. Ellers ser det fort ut som om at man "svømmer" i klærne.

* jakken som du har utenpå bør være uten mønster.

* Om du har smykker/øredobber/armbånd er det et pluss

* Neglelakk bør ikke gå for mye i ett med fargene på klesplaggene.

Ellers er det en artikkel her http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article614760.eceom hvordan man kan kle seg slik at man kan se litt høyere ut.

Her står det også en del om hvordan man kan finne ut hvilken kroppsfasong man har o.l. http://www.lenetonnessen.no/kle-deg-riktig/

Skrevet

Okei takk. :-) Bør jeg bruke hæler? Jeg liker ikke statement smykker, liker det litt enkelt som nevnt tidligere. Elsker perler!

Skrevet

Egentlig liker jeg litt det "gammeldagse". Men samtidig er jeg ikke noe god på vintage klær da jeg liker rene linjer. Blir som regel HM... Billig og de har en del fint der. Har lyst på en litt mer helhetlig stil.

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i litt lange gensere, overdeler f

Eks til jeans. Men bør jeg tenke over lengden der og? Jeg trodde det hadde en forlengede effekt om jeg har på en genser som går over hoftene.

Gjest Nanne70
Skrevet

Liker du f.eks. denne stilen? Da kan du sikkert finne mer inspirasjon på bloggen som heter Extrapetite:

15891765016_683c579bea_b.jpg

Skrevet

Ja, nydelig! :-) Jeg er nok hakket mer nedtonet, men takk for tips.

Skrevet

Jeg lurer og på om det er helt krise om jeg bruker kåper som går nedenfor rompa? Forkorter det veldig? Er så glad i kåper om vinteren, men om sommeren liker jeg korte jakker. F.eks skjørt liker jeg p ha over knærne hvis ikke får jec korte ben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...