Gå til innhold

Kaste eller selge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et godt brukt hundehalsbånd som hunden har vokst ut av. Dvs han har blitt for feit ;) (var syltynn før). Er det marked for brukte hundehalsbånd i god stand, fra et kjent merke? Hvis det kostet 300kr som nytt, er 100kr en ok pris? Eller 50kr?

Den eneste "feilen" er at det er litt solbleket.. Men det ser man ikke med mindre man holder det og et nytt ved siden av hverandre og sammenligner fargen.

Anonymous poster hash: bdf98...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler, burde du ikke heller gå tur og slanke hunden så han passer igjen?

Skrevet

Tviler, burde du ikke heller gå tur og slanke hunden så han passer igjen?

Så han blir undervektig igjen? Tror ikke det gitt.. Takk for et overhjelpsomt svar og god jul!

Skrevet

Bruk en av disse kjøpe/selge sidene på Facebook, skriv hbo 0.-. Så om noen vil gi penger for det, flott. Eller så vil noen kanskje få det til 0, og du kan tenke på at du har bidratt til gjenbruksamfunnet :-)

Anonymous poster hash: f59d6...bf2

• Liker 1
Skrevet

Beklager, så ikke at han var syltynn før. Har så mange naboer der hundene står ute å bjeffer hele dagen/kvelden. Dyremishandling kaller jeg det. Er nok ikke noe marked men du kan jo forsøke gis bort på finn?

Skrevet

Bruk en av disse kjøpe/selge sidene på Facebook, skriv hbo 0.-. Så om noen vil gi penger for det, flott. Eller så vil noen kanskje få det til 0, og du kan tenke på at du har bidratt til gjenbruksamfunnet :-)Anonymous poster hash: f59d6...bf2

Jo, jo, så lenge det ikke er sniker som etterpå selger det for 100kr på finn ;)

Kan godt gi bort ting, men da må jeg vite at de som mottar trenger det veldig og ikke selger det videre. Merket er forresten Hurtta

Skrevet

Beklager, så ikke at han var syltynn før. Har så mange naboer der hundene står ute å bjeffer hele dagen/kvelden. Dyremishandling kaller jeg det. Er nok ikke noe marked men du kan jo forsøke gis bort på finn?

Hva mener du med at de står ute og bjeffer? Min gjør ikke det ;) (han hadde frøset ihjel før det :( )

Ja, er vel bedre å gi bort enn å hive!

Skrevet

Hva med å gi det til nærmeste omplasseringssenter eller noe i den gata?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å gi det til nærmeste omplasseringssenter eller noe i den gata?

Har forsøkt det med annet utstyr, de forventer da at jeg skal kjøre utstyret laaangt unna, og jeg har ikke bil engang. Tilbød at de kunne få et koorestativ gratis hvis de henta det, men nei...

Skrevet

Naboene setter hundene i garde på utsiden istedenfor å gi de mosjon og stimuli. Er vel 4 hunder i nabolaget. 1 av disse blir det gått tur med. Trist. :(

Skrevet

Gi det bort. Dersom du likevel vurderer å kaste det, hvorfor ikke gi det bort til noen? Å skulle kaste noe "bare fordi noen kan finne på å selge det" blir for dumt altså.

• Liker 2
Skrevet

Ikke kast det, gi det bort eller selg for en 50-lapp :)

Anonymous poster hash: 65846...161

Skrevet

Tviler på at det er et marked for brukte hundebånd, men du kan jo gi det bort ?

Anonymous poster hash: 73bd8...c13

Skrevet

Gi det bort. Dersom du likevel vurderer å kaste det, hvorfor ikke gi det bort til noen? Å skulle kaste noe "bare fordi noen kan finne på å selge det" blir for dumt altså.

Tror du jeg bryr meg om hva en 50-tallsfigur mener?

Skrevet

Rapportert!

• Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Bruk en av disse kjøpe/selge sidene på Facebook, skriv hbo 0.-. Så om noen vil gi penger for det, flott. Eller så vil noen kanskje få det til 0, og du kan tenke på at du har bidratt til gjenbruksamfunnet :-)

Anonymous poster hash: f59d6...bf2

Så hvis ikke du tjener på det skal heller ingen andre?

Det koster jo ikke noe å legge det ut for salg selv, så hvorfor ikke gjøre det først som sist?

Skrevet

Det er utrolig mye rart folk klarer å spørre om her inne :ler:.

Anonymous poster hash: 3cb18...7a6

Skrevet

Rapportert!

Buhuuuuu

Skrevet

Det er utrolig mye rart folk klarer å spørre om her inne :ler:.Anonymous poster hash: 3cb18...7a6

Hva betyr det? Jeg finner ikke ut hvordan setningen hjelper meg :(

Skrevet

For et barnslig svar..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...