Gå til innhold

Dr hauschka eller Ole Henriksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må skaffe meg en god renserutine, så da lurer jeg på å prøve en av disse to merkene.

Jeg har kombinert, uren hud. Den kan til tider være sensitiv.

Hvilket merke anbefaler dere? Og hvilke produkter burde jeg bruke?

Anonymous poster hash: 524c6...711

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med produkter fra Dr.Hauscha-serien selv om jeg ikke har testet ut alt fra dette merket. Eyelineren og mascaraen er jeg veldig godt fornøyd med, og sminkeproduktene generelt sett. Renseproduktene har jeg ikke fått prøvd meg på ennå, men vet at mange av produktene deres er rettet mot folk med sensitiv hud.

Ole Henriksen-produktene har jeg ikke noen erfaring med, men vil jo tro at de er gode å bruke for folk med sensitiv hud. Kan dessverre ikke anbefale noe derfra siden jeg ikke har testet dette merket.

Jeg er kjempefornøyd med MD Formulations, og vet at mange av produktene fra denne serien er rettet mot folk med sensitiv hud. Har du vurdert dette merket?

Skrevet

Det finnes ett islandsk merke som heter Soley. Det er fantastisk! Har selv slitt med uren hud og har også sensitiv hud. Anbefaler det på det varmeste:) De har kjempe mild rens og fuktighetskrem:) Kjøpes på Sunkost eller muligens annen helsekostbutikk. Om du ikke finner det, så kan du sikkert søke det opp på nettet:)

Anonymous poster hash: 01e85...856
Skrevet

Jeg har god erfaring med produkter fra Dr.Hauscha-serien selv om jeg ikke har testet ut alt fra dette merket. Eyelineren og mascaraen er jeg veldig godt fornøyd med, og sminkeproduktene generelt sett. Renseproduktene har jeg ikke fått prøvd meg på ennå, men vet at mange av produktene deres er rettet mot folk med sensitiv hud.

Ole Henriksen-produktene har jeg ikke noen erfaring med, men vil jo tro at de er gode å bruke for folk med sensitiv hud. Kan dessverre ikke anbefale noe derfra siden jeg ikke har testet dette merket.

Jeg er kjempefornøyd med MD Formulations, og vet at mange av produktene fra denne serien er rettet mot folk med sensitiv hud. Har du vurdert dette merket?

Jeg har brukt md i mange år. Men huden min har sluttet å respondere på produktene, så må prøve noe nytt 😊

Skrevet

Rensemelken/renselotionen til Dr Hauschka er intet mindre enn fantastisk. Helt super til min hud som er noe sensitiv.

Skrevet

Har ikke prøvd Dr Hauschka, men har selv sensitiv hud og Ole Henriksen fungerer fint for meg :)

Skrevet

Har ikke prøvd Ole Henriksen, men Dr Hauschka fungerer perfekt for meg :)

Skrevet

Har prøvd ole henriksen sine produkter alt fra rens -natt-dag krem og forskjellige masker. Merket ikke forskjell frs bodyshop sine, hudlegen min sa at her betaler man kun for merke desverre

Skrevet

Har prøvd ole henriksen sine produkter alt fra rens -natt-dag krem og forskjellige masker. Merket ikke forskjell frs bodyshop sine, hudlegen min sa at her betaler man kun for merke desverre

Hva bruker du fra body shop da?

Skrevet

Brukte de som er rosa? Er noen år siden , bruker decor nå :)

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Jeg har selv sensitiv hud, spesielt nå på vinteren, og jeg ELSKER Ole Henriksen Nurture Me dagkrem. Den slår lett alle fuktighetskremer jeg har prøvd når det kommer til fukt, og den roer ned huden min når den er rød og irritert. Jeg sliter ikke med urenheter, men vil tro at du trygt kan bruke den uten å være redd for å tette porene, da den ikke er spesielt fet. Den er litt dyr, ligger vel på 700 kr når man kjøper i butikk, men den er vel verdt hver krone :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...