AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hei, Er det flere enn meg som irriterer seg over maset om at alle må danse på julebord eller andre fester? Jeg liker å danse hvis jeg er i humør til det! Hvis jeg heller er i "prate-humør" syntes jeg det er koselig også. Men det er så slitsomt at det kommer en person bort annen hvert minutt og sier at " dere må danse, alle danser". Det blir så masete og der ødelegger samtalen. I tillegg føles det som vi gjør noe galt og at vi er skikkelig kjipe som ikke danser. Hehe!! Herregud! Er det bare jeg som er sær!? er det bare jeg som har danseglade og masete kolleger? Anonymous poster hash: d6bfc...824 4
Shai Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Synes det blir forferdelig krampeaktig. Samme med karaoke o.l. Blir kvalm bare av å tenke på å danse eller synge fremfor folk og synes alt for mange mangler komplett respekt for dette 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Jeg sier bare nei. Så får folk godt mene at jeg er kjip som ikke gidder å danse, det er kollegaer og de kjenner meg jo som regel såpass at de vet at jeg ikke er en jævlig kjedelig person, bare en som hater å danse. Vet ikke om det er lettere for oss gutta, forresten, det kan jo hende. Anonymous poster hash: 6e71a...de5 2
The Kitten Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg hater tvangsaktiviteter uansett sort. Nummer én på listen må være synging. Har brev på at jeg synger helt elendig og vil heller bli skamslått enn å synge. Ville ikke gjort det for en million heller. 3
Infinite Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Kan ikke danse. Liker ikke å danse. Vil ikke danse. Husker med gru tilbake til da jeg var 18-19 og venninnegjengen konsekvent skulle ut på diskoteker. Jeg ble alltid hun som satt og passet på veskene 1
Savannah87 Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 (endret) Jeg verken kan eller vil. Jeg ser bare helt dust ut. Da får jeg høre "ikke hver så kjedelig. Kom igjen da. Ingen bryr seg om du ikke kan danse" Derfor unngår jeg diskoteker/utesteder med dansegulv. Trives bedre på barer for da slipper jeg mas om å danse. Hater å danse!! Endret 20. desember 2014 av Savannah87
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Tvangsaktiviteter av all sort er forferderlig. Allsang og felles dansing er et mareritt. Og det er ganske arrogant å arrangere det bare fordi man er flink selv. Mennesker presses ellers ikke til ting de ikke vil, hvorfor er det annerledes med dans og sang? Jeg sier ikke at nå skal vi diskutere fransk litteratur fordi det kan jeg og driter ut de som ikke har noe å komme med. Anonymous poster hash: d074f...090
Savannah87 Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Jeg hater tvangsaktiviteter uansett sort. Nummer én på listen må være synging. Har brev på at jeg synger helt elendig og vil heller bli skamslått enn å synge. Ville ikke gjort det for en million heller. Åh synge er nesten verre! Aldri om jeg synger karoke. I fjor var jeg i Syden med venninner. En kveld havnet vi så klart på karokebar. Greit nok det, men jeg skal ikke opp på den scenen å synge. De maste som bare det. "Du må å. Kom igjen nå" Endte med at jeg gikk over på baren ved siden av Like før de dro meg opp på scenen!
Gjest The damned Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Uff ja. Med enkelte blir det alltid mas om at man må danse. På årets julebord var det et mas uten like. "Kom igjen. Dere er så kjedelige. Alle må danse." Ble litt styr siden jeg ikke danset og noen begynte å si at de skulle by meg opp til dans og da måtte jeg mente de. Ble nesten litt småirritert. Jeg ville ikke danse, og liker i hvert fall ikke å danse med fremmede menn. Kan bli med å danse, men når det bare blir mas og folk mener at man må danse for å ha det gøy så ødelegger det bare. Vil man ikke danse, så vil man ikke danse. Endret 21. desember 2014 av The damned
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Det er i en spesiell situasjon jeg priser meg overlykkelig over å ha en funksjonehemming som innebærer problemer med å gå: Når jeg er i sosiale sammenhenger hvor det forventes at man danser fordi at "det er det man gjør". Jeg kan faktisk, uten at en kjeft leer på et øyelokk eller blir fornærma, lene meg tilbake og drikke en white russian i fred, mens alle andre stakkars jævler tvangsdanser. Eller verre: Går tvangspolonese. Anonymous poster hash: d36a8...471
Cowboy Lotte Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Nei, jeg mener julebord er umoralsk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå