AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hei. Jeg har farget håret mitt rødt for noen uker siden, og hårfargen er helt perfekt øverst men den er litt "vanskeligere" nederst. Altså den er ikke så intens der, selv ikke etter at jeg har farget den på ny. Er det noen som har noen tips? Det syntes vel egentlig ikke på bilder, men jeg legger merke til det selv og sånt plager meg utrolig mye. Det kan jo hende at jeg bare innbiller meg det selv, samboeren min sier at han legger ikke merke til det og ingen andre har sagt noe. Anonymous poster hash: 6b158...fbc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Lurer fortsatt!Anonymous poster hash: b2eac...4d4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Håret er mer slitt lenger ned Anonymous poster hash: dc4c1...f03
flinkeceline Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Du kan med god fordel prøve et par hårkurer. Finnes flere kremtyper og balsam du kan tilsette håret for en fornyet glød. Er viktig å ta vare på hårfargen gjennom hele perioden før fargen "sitter" ordentlig i håret, selve fargingen er bare halve jobben er det å bevare fargen som er selve utfordringen.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har faktisk en god rutine for håret. Det er ikke slitt eller noe. Jeg tror jeg bare må farge det igjen. Spesielt siden det er rødt. Anonymous poster hash: b2eac...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå