Gjest lmari Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Jeg sover alltid så lenge jeg kan om morgenen, og rekker ikke/gidder ikke/orker ikke å lage meg frokost hjemme. ... som regel har jeg hoppet over frokosten og gått rett på lunsjen i tolv-tiden, men det er ikke bra for forbrenningen min, som er helt ødelagt etter å ha holdt på sånn i mange år. Så nå går jeg innom Rimi på vei til jobben, sånn at jeg får i meg noe som setter kroppen i gang. Har satset på en banan og et grovt rundstykke, men er det noe annet jeg bør kjøpe som er bedre?
Siam Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Grovt rundstykke og banan er vel bra nok, det. Men har de ikke sånn små porsjonspakninger med pålegg der? Har sett at det finnes små pakker med leverpostei, makrell i tomat og syltetøy, så går det an å variere litt. Ellers kan du jo ha knekkebrød og en tube med smøreost i skuffen din på jobben?
Gjest Poirot Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 I perioder har jeg knekkebrød og smøreost stående på jobben.
Elze Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Instant havregrøt. Kommer i porsjonspakninger, eller ha en boks stående på jobb (billigere). Kokende vann er alt du trenger i tillegg.
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Kjøp 4-korn og 0,1 % fett youghurt. Det kan du ha liggende på jobben
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Rett i koppen poser er til å anbefale. Da trenger du bare en kopp og litt varmt vann.
jordbær Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Rett i koppen poser er til å anbefale. Da trenger du bare en kopp og litt varmt vann. Ikke akkurat noe å sette igang magen på da.. Til frokost trenger man masse fiber!
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Ikke akkurat noe å sette igang magen på da.. Til frokost trenger man masse fiber! DEt er sant, men det er godt med 2-3 knekkebrød ved siden av rett i koppen suppe
Hedda84 Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Hva med å lage til frokost kvelden før og legg den i kjøleskapet? Så har du bare å ta den ut av kjøleskapet om morgen for så å spring på jobb? Blir billigere i legden... Det er mitt beste tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå