AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #81 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg vet ikke, men han spiser bæsj da. Innrømmet det til og med... sier han får en nytelse av å smøre lorten rundt munnen Anonymous poster hash: 33072...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 11. desember 2014 #82 Del Skrevet 11. desember 2014 Han har vært på sextreff og spist avføring/hatt det i munnen. Ja, det er faktisk virkelig, det. Synes det er dritekkelt. Anonymous poster hash: 33072...d41 Æsj, kan bare se for meg han nå sitte der på alle fire mens han gomler i seg bæsjeklumpene. Man må jo være rimelig syk for å finne på noe sånt. Anonymous poster hash: 33072...d41 Synes fortsatt det er dritekkelt men prøver nå altså forstå denne legningen han har. Det er visst en egen betegnelse for slike folk. Anonymous poster hash: 33072...d41 Det er dønn seriøst. Jeg har dessuten funnet ut at han har vært så smart og laget en video ut av seansene sine. Så nå sitter jeg her og bokstavelig talt ser på samboeren trøkke brunkaker ned fjaset. Anonymous poster hash: 33072...d41 Det er veldig artsy egentlig, men det er ved siden av poenget. Anonymous poster hash: 33072...d41 Det kanskje mest skuffende er å se hvor stolt og fornøyd han så ut når han smurte bæsjen rundt munnen sin. Slik har han aldri vært sammen med meg. Anonymous poster hash: 33072...d41 Jeg spurte han faktisk om det. Han mente at siden dritten var hard og at han rensket opp skikkelig etterpå så var det ganske harmløst. Uansett spiste han bokstavelig talt ikke dritten, han hadde den bare i munnen. Anonymous poster hash: 33072...d41 Hei, det er helt sant. Hvorfor skulle jeg funnet opp noe slikt? Anonymous poster hash: 33072...d41 Ja, han satt i godstolen med musikken på full guffe, drev å fingret seg selv i rompa og smurte bæsjen utover penis mens han holdt på. Helt forferdelig. Anonymous poster hash: 33072...d41 Det holder nå anonyme TS. Trollet sprakk allerede i første av disse innleggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 11. desember 2014 #83 Del Skrevet 11. desember 2014 Det finnes jo de mennesker der ute som tenner på å leke/spise med avføring, tror det kalles koprofili. Ellers ja synes det er en merkelig historie og at alt ikke stemmer med det ts har levert ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå