AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Satt bare i stua nå også så jeg pusen min spise en riktig lort rett opp fra sandkassa. Er dette vanlig eller normalt oppførsel for en katt å ha? Anonymous poster hash: c0844...7f9
umwar Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Hmm, har ikke hørt om det før, men hunder gjør det jo titt og stadig, så det er sikkert ikke helt uvanlig at katter gjør det samme
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Nei, men dette var en skikkelig bløt, kremete kabel som den slikket i seg. Noe må være riv ruskende galt med den. Anonymous poster hash: c0844...7f9
Minya Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ville tatt pus med til veterinæren i morgen, for sikkerhets skyld. Det er ikke normalt at katter spiser bæsj, og med tanke på at den også er løs i magen kan det være noe galt fatt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Jeg ville tatt pus til dyrlegen. Mulig den mangler noe viktig næring den prøver å "gjenbruke" fra avføringen sin. Anonymous poster hash: e39da...f0a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Pus har sittet og smågomlet i seg biter av bæsj hele dagen. Jeg skjønner bare ikke hvorfor den gjør dette? Jeg tror den vet at den gjør noe galt iom. at jeg ser den gjemmer seg under kjøkkenbordet før den inntar gourmetmåltidet. Anonymous poster hash: c0844...7f9
Tvist Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Pus har sittet og smågomlet i seg biter av bæsj hele dagen. Jeg skjønner bare ikke hvorfor den gjør dette? Jeg tror den vet at den gjør noe galt iom. at jeg ser den gjemmer seg under kjøkkenbordet før den inntar gourmetmåltidet. Anonymous poster hash: c0844...7f9 Du har jo fått råd om å ta katten med til dyrlegen. Eventuelt ring og spør dyrlegen hva han tror.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Du har jo fått råd om å ta katten med til dyrlegen. Eventuelt ring og spør dyrlegen hva han tror. Skal gjøre det. Takk Anonymous poster hash: c0844...7f9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Nå sier dyrlegen at dette er helt normalt fra tid til annen og at katten kun gjør dette av instinktive årsaker. Kan dette virkelig stemme? Jeg har aldri hørt om katter som rutinemessig spiser avføring. Anonymous poster hash: c0844...7f9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Pussig, jeg har aldri sett en katt gjøre det, og jeg har sett mange katter (fra dyrebeskyttelsen) Anonymous poster hash: 73b50...73d
Minya Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Katter spiser ikke avføring på samme måte og i like stor grad som hunder gjør. Når katten spiser sin egen avføring er det noe galt fatt, eller så er den ekstremt underernært eller utsultet slik at den føler at den MÅ spise det den finner, da altså også sin egen avføring, så jeg ville hørt med en annen veterinær som kanskje er mer spesialisert på katt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Katter spiser ikke avføring på samme måte og i like stor grad som hunder gjør. Når katten spiser sin egen avføring er det noe galt fatt, eller så er den ekstremt underernært eller utsultet slik at den føler at den MÅ spise det den finner, da altså også sin egen avføring, så jeg ville hørt med en annen veterinær som kanskje er mer spesialisert på katt. Tror du det er noe erotisk over det? Når pus spiser bæsjen hører jeg han maler følt altså. Anonymous poster hash: c0844...7f9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 han maler/purrer ganske mye mener jeg. Hva er galt med katten? Anonymous poster hash: c0844...7f9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Katter maler av og til når de er syke/redde. Kom deg til dyrlegen du. Anonymous poster hash: 1b377...0af
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Ok finnes det noen som er eksperter på sånt kanskje en dyrepsykolog? Hehe, kan hende jeg har en katt med scat fetish Anonymous poster hash: c0844...7f9
flinkeceline Skrevet 11. desember 2014 #16 Skrevet 11. desember 2014 Umm... det er ikke uvanlg for katter å spise egen eller andres avføring. Spesielt utekatter tenker jeg på da. Er katten din en utekatt?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #17 Skrevet 11. desember 2014 Ok finnes det noen som er eksperter på sånt kanskje en dyrepsykolog? Hehe, kan hende jeg har en katt med scat fetish Anonymous poster hash: c0844...7f9 Seriøst, ta en telefon til dyrlegen. Katter maler ikke bare når de er glad men også når de er stresset eller syke. Det koster deg ingenting å snakke med en dyrlege på telefonAnonymous poster hash: e39da...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå