Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er en aktiv amatørfotograf som de siste årene har gitt bort egne bilder i julegaver. Min største lidenskap er portretter og motebilder, men problemet er at jeg har tilnærmet null tilgang på modeller... Dermed har jeg tatt hundrevis av selvportretter det siste året (ikke tenk selfie med mobil :P). De er blant de beste bildene jeg har tatt, og rent objektivt liker jeg dem veldig godt... Men så var det dette med julegaver, da...

Hadde dere synes det var greit å få et selvportrett i julegave? Jeg er redd for at det bare skal bli skikkelig kleint... Tenker hovedsakelig på besteforeldre som ikke har sett bildene fra før på Facebook og sånt.

Så ja, hva synes dere?

Anonymous poster hash: 341fd...ae5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kleint? Kommer jo helt an på hvordan bildene er tatt. Jeg hadde syns det var veldig rart om jeg fikk et bilde av en venninne til jul, men liker å få bilder av nieser/nevøer, selv om de ikke henges på veggen.

Besteforeldre liker alt, så vanskelig å gi feil til dem.

• Liker 1
Skrevet

Kunne gitt det til foreldre, men hadde syntes det var kjemperart om jeg fikk det av ei venninne/svigerinne f.eks.

Skrevet

Takk for svar :) Bildene ligner stilmessig på de her, så det er jo bilder som er lagt litt arbeid inn i:

http://pretty-as-a-picture.deviantart.com/art/freckles-like-stars-89379060
http://gretatu.deviantart.com/art/raw-V-352407128

http://vampire-zombie.deviantart.com/art/wildflower-342776169

Det er også kun besteforeldre det er aktuelt å de til :)

Skrevet

Det er nok en fin gave å gi til dine besteforeldre. :)

Skrevet

Til foreldre og besteforeldre, helt supert.

Anonymous poster hash: ed74d...ec9

Skrevet

Hva med å heller lage et gavekort, der du gir bort fotografering?

Hvis du tar veldig gode bilder setter de kanskje pris på å få noen av seg selv? Evt sammen? Med familien?

Jeg syns det er litt pinlig med stylede foto av seg selv som julegave, spesiellt om de er innrammede.

• Liker 1
Skrevet

Fin gave til foreldre og besteforeldre. Nå kunne jeg gjerne fått et sånt av en god venninne også, men kanskje ikke alle ønsker det. Men å gi bort fotografering var jo en kjempegod idé, som jeg ville blitt veldig glad for. Da får du jo også modeller, som du sier at du mangler.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Å gi bort fotografering er en kjempegod idé, men litt vanskelig å få til da vi bor langt unna hverandre og sjeldent sees... Men det kan jo kanskje gå an å avtale en helg, slik at de får både bilder og besøk :)

Skrevet

Besteforeldrene dine kommer til å bli superglade! :)

Skrevet

Jeg ville gitt dem et "gavekort" på fotoshot hos deg. Da får du modeller og familien får egne kvalitetsbilder som gave i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...