Gå til innhold

Han sier han liker meg, men blir plutselig stille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater dette med dating. Har møtt en helt herlig fyr som jeg liker så godt, og han sier han liker meg og....

Møttes første gang i sommer, gikk helt supert. Så ble han plutselig borte. Hørte ingenting mer. Dette irriterte meg litt for inntrykket var at han var en perfekt fyr for meg. og jeg ville så gjerne finne ut av hva dette kunne bli.

Så etter noen måneder uten kontakt , tok jeg initiativet. Jeg spurte rett ut om hva som skjedde. Han sa at han hadde en vanskelig periode, og forklarte litt hva han tenkte. Sa at han ikke var stolt av sine dumme valg, hvor et av dem var det han hadde gjort mot meg. Han synes det var synd fordi han likte meg godt osv.

Så jeg som er så betatt av denne mannen spør om å møtes igjen.. og det sier han ja til! :D noe jeg er veldig glad for..

Men nå har han ikke vært tilgjengelig på noen dager, han har ikke vært på nett og han sa at han var tom på kortet så jeg sitter å venter på å få høre noe... Og holder på å bli gal av å vente....

Måtte bare få ut frustrasjonen min! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bruker kontantkort i 2014? :S han har en annen dame, eller han er ikke intr i deg. Sorry ..

Anonymous poster hash: 50120...4b9
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg hater dette med dating. Har møtt en helt herlig fyr som jeg liker så godt, og han sier han liker meg og....

Møttes første gang i sommer, gikk helt supert. Så ble han plutselig borte. Hørte ingenting mer. Dette irriterte meg litt for inntrykket var at han var en perfekt fyr for meg. og jeg ville så gjerne finne ut av hva dette kunne bli.

Så etter noen måneder uten kontakt , tok jeg initiativet. Jeg spurte rett ut om hva som skjedde. Han sa at han hadde en vanskelig periode, og forklarte litt hva han tenkte. Sa at han ikke var stolt av sine dumme valg, hvor et av dem var det han hadde gjort mot meg. Han synes det var synd fordi han likte meg godt osv.

Så jeg som er så betatt av denne mannen spør om å møtes igjen.. og det sier han ja til! :D noe jeg er veldig glad for..

Men nå har han ikke vært tilgjengelig på noen dager, han har ikke vært på nett og han sa at han var tom på kortet så jeg sitter å venter på å få høre noe... Og holder på å bli gal av å vente....

Jeg skjønner frustrasjonen din. Det er kjempevondt å bli kjempebetatt, eller nærmest forelsket og så hører man ikke fra vedkommende. Jeg har vært igjennom det veldig mange ganger. Tiltross for at jeg får høre at jeg har et bra utseende, og en god fin personlighet.

Jeg forstår godt at du venter. Men jeg vil anbefale deg å prøve å tenke at vedkommende kan være uinteressert. Og innstille deg på det, men samtidig holde dørene litt åpen for at han kan komme tilbake.

Jeg tror nok at du gjør deg best tjent med å tenke en ny retning. Det fins en mann der ute som vil verdsette deg helt fra første øyeblikk han treffer deg. Tenk det!. Og han vil aldri gi slipp. Men jeg forstår forelskelsen. Jeg er i en lignende type forelskelses-situasjon selv. Men jeg prøver å løsrive meg ifra det. Men det er ikke lett å løsrive seg. Ganske vanskelig.

Endret av Meline37
Skrevet

Dette høres veldig likt ut med en jeg dater. Bor han i Bergen?

Anonymous poster hash: 6a2dc...9fb

Skrevet

Dette høres veldig likt ut med en jeg dater. Bor han i Bergen?

Anonymous poster hash: 6a2dc...9fb

Nei Akershus :)

Skrevet

TS, jeg var en gang i en lignende situasjon som daten din og da ble det til at vedkommende hørte lite fra meg. Vedkommende visste jo hvordan hvordan jeg følte det, men i det tilfellet så var ikke vedkommende klar for meg. Eller klar for å ha noe særlig kontakt med meg utover minst mulig.

Interessen var ikke stor nok rett og slett, så det var ikke ønskelig å prøve å bli klar for noe heller. Og da ble det jo til at jeg ikke orket å ta like mye kontakt og vedkommende hørte bare mindre fra meg etterhvert som tiden gikk. Ja, det var foresten kun jeg som tok kontakt og da, det gikk aldri andre veien. Ikke en eneste gang faktisk så det hjalp jo litt på også.

Jeg var klar lenge jeg før jeg ikke orket å ha det sånn og bare vente lengre så da ble det sånn. Jeg vil nok aldri bli overbevist om vedkomne er klar heller før det blir bevist, for meg.

Nå er det helt sikkert ikke slik i din situasjon, men kanskje det kan kan gi deg litt innsikt likevel. Du får ha lykke til.

Anonymous poster hash: 380da...9e6

Skrevet (endret)

Men hvis han her ikke er interessert så synes jeg det er rart å si at han liker meg godt, og foreslå å møtes til uka?

Om jeg ikke hadde vært interessert så hadde jeg sagt det med en gang..

Endret av millabs
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han holder deg på gress, evt kan han forestille seg litt sex av og til.

Skrevet (endret)

Men hvis han her ikke er interessert så synes jeg det er rart å si at han liker meg godt, og foreslå å møtes til uka?

Om jeg ikke hadde vært interessert så hadde jeg sagt det med en gang..

Kan han ha psykiske problemer eller problemer med tilknytning/forpliktelser?

Sikkert ikke lett å vite om du ikke kjenner ham så godt, men det kan være en mulig årsak.

Endret av Sandie
Skrevet

Kan han ha psykiske problemer eller problemer med tilknytning/forpliktelser?

Sikkert ikke lett å vite om du ikke kjenner ham så godt, men det kan være en mulig årsak.

Han sa at han har hatt en vanskelig periode når vi først kom i kontakt med hverandre. Og at han er delvis uføretrygdet, derfor så tenkte han at ingen ville ha han. Det var derfor han trakk seg unna alt. Så sa han også at det var et dumt valg av han, fordi han likte meg så godt, synes jeg var en super jente som hadde masse å gi!..

Skrevet

Han sa at han har hatt en vanskelig periode når vi først kom i kontakt med hverandre. Og at han er delvis uføretrygdet, derfor så tenkte han at ingen ville ha han. Det var derfor han trakk seg unna alt. Så sa han også at det var et dumt valg av han, fordi han likte meg så godt, synes jeg var en super jente som hadde masse å gi!..

Da er det nok stor sannsynlighet for at han har dårlig selvtillit og ikke tror han er bra nok for deg.

I datingsammenheng er det verre for en mann å være ufør eller arbeidsledig enn det er for oss jenter. Mange menn tar dette veldig tungt.Jeg ville tatt tiden til hjelp og opprettholdt kontakten uten å "mase" for mye på ham..Så kan det godt hende ting ordner seg:)

Skrevet

Ja jeg sa til han at det bryr jeg meg ikke om. Og jeg tror det er derfor det blir stille av og til. For jeg synes han virker interessert når han sier sånne ting. Gjør så godt jeg kan for å ikke mase, men det er ganske nervepirrende da :)

Skrevet

Har han tvilling som stjernetegn?

Anonymous poster hash: 8b2d4...5ff
Gjest brutal_mann
Skrevet

Har han tvilling som stjernetegn?

Anonymous poster hash: 8b2d4...5ff

Ja, for det har jo noe som helst å si...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...