AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Et par bikinier er greit. Et par shortser er greit. Har en i jeansstoff jeg liker godt, og noen svarte i mer cargomodell. Jeg er egentlig ikke noe kjolemenneske, men kjøpte denne http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mSf6_FFhGTUJdshNhs3EQ8Q.jpg Tenkte den var grei å hive på seg til og fra stranda. Har også en lang tunikasak jeg kan bruke til det samme. Kanskje kjolen kan brukes på kvelden om man skal kle seg i noe annet enn shorts og t-skjorte? Tar med joggesko og 2 par flip-flops. Har et par som er litt "penere" som evt kan brukes til kjolen/utenom til og fra stranden. Burde jeg ta med meg julebordantrekket mitt? Paljettskjørt og en luftig chiffontopp i svart. Paljetter virker kanskje litt over the top? Da kan jeg bruke de litt penere flip-flopsene, men har egentlig mer lyst til å gå med hæler til...Men hæler passer ikke til shortsene jeg har! Men derimot til langbukser... Vi skal til Mexico. På Gran Canaria på samme tid gikk jeg mest med bukser på kvelden, er frysepinn. Så planlegger jeg ridetur, og da anbefales noe lengre enn shorts. Har noen veldig komfortable piratbukser, kanskje de burde få være med og brukes til det og evt etter solnedgang? Skal reise fra Gardermoen, ankommer dagen før og er redd for å fryse ihjel før vi drar videre. Har en lett dunjakke som er veldig komprimerbar jeg tenkte å reise med, også et par jeans, t-skjorte og en cardigan/hettejakke av noe slag. Åååååh, hjelp meg!!Anonymous poster hash: 9dfe2...801
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Du må huske å pakke 96 stk kluter... Anonymous poster hash: 401fc...7be 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Det står på listen over "øvrig"! Skal rullere tallerkenene før jeg drar også! Men takk for at du nevnte det Anonymous poster hash: 819c3...537 3
maya86 Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Liker å pakke lite selv, så tenker å pakke ca dette når vi skal 20 dager til Thailand 2-3 bikinier 4 topper, singletter. En av de en litt finere variant 3-4 shortser 2 strandkjoler, hater kjoler, men greit med noe luftig å slenge på fram og tilbake en genser, til reisene en joggebukse, til reisene undertøy et par joggesko, et par sandaler tynn jakke, til reisene syns forøvrig din liste så veldig fornuftig ut piratbukser er sikkert greit til ridning, evt en tights. Foretrekker selv noe trangt til ridning (selv hadde jeg sikkert pakka med meg ridebuksa mi om jeg visste jeg skulle ri en dag )
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Ridebukse for 1.5 time i løpet av 14 dager blir litt overkill, men jeg har ridd mye i treningstights og den tar jo ikke plass.., Ouff, er vel bare å sette i gang. Har heldigvis bagasjevekt <3Anonymous poster hash: 819c3...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå