AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Jeg traff en mann i sommer. Han ble med meg hjem, vi hadde ikke sex. Bare pratet, men han overnattet. Han var her til langt på dag derpå. Jeg traff denne mannen igjen i helgen og han spurte om han kunne få bli med meg hjem. Det ble han og vi hadde sex hele natten og dagen derpå. Han var her lenge dagen etterpå (lørdag) Han hadde glemt noe hos meg og hentet det søndag kveld. Jeg spurte om han ville komme inn når han sto i døren, men han "hadde" det travelt. Han var hyggelig og smilte og lo. Ville du som mann blitt med ei dame to ganger om du ikke var interessert? Eller ville du blitt med andre gangen bare for å teste ut det du ikke fikk oppleve første gangen (sex)? Skal jeg tenke at dette var et one-night-stand? (Jeg kommer garanter til å treffe på han igjen) Anonymous poster hash: c554e...e05
Hecubaa Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Umulig å si noe om, men jeg syns absolutt det kan virke som om han er interessert.. Ikke alle som sier de har det travelt bruker det som en unnskyldning
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Umulig å si noe om, men jeg syns absolutt det kan virke som om han er interessert.. Ikke alle som sier de har det travelt bruker det som en unnskyldning Jeg som spurte: Vil du komme inne eller har du det travelt? Anonymous poster hash: c554e...e05
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Selvsagt kan en mann bli med igjen for å få sex. Anonymous poster hash: e270d...c53
sjonkelrolf Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Det handler ikke om å få fitte, det handler om å gi pikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå