Gå til innhold

Skal dere ha barn nå da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha barn? Skal dere stifte familie nå da? Eller ..Nå planlegger dere vel barn til neste år. T.o.m : Dere må ikke bli skuffet om hun ikke blir gravid med en gang, det kan ta litt tid!

Er jeg den eneste som får sånne spørsmål /kommentarer og synes det er skikkelig trasig/ teit/ uhøflig? Jeg vil ikke ha barn nå, ikke før om mange år! Det virker som alle tror at fordi vi skal gifte oss så må jeg

1) Være gravid

2)Vil ha barn

Synes det er spesielt ekkelt å bli spurt om jeg er gravid. Tiltross for at jeg er en str38/40 uten antydning til mage. Men fordi jeg helt til for et halvt år siden slet med noen kilo for mye og dertil lav selvtillit tar jeg meg i å tenke: Ser jeg sånn ut?

Ja, ja kanskje jeg er litt nærtagende om dagen. 48 timer og 5 minutter til jeg går opp kirkegulvet :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er skrullete... Jeg er enig i at det er slitsomt at "alle" går og spør om en skal ha barn snart! Du er ikke alene om å få spørsmål om det.

Det er ingen som har mast på meg siden vi sa at vi skal gifte oss, for de skjønner vel at jeg ikke vil bli gravid før bryllupet. Men jeg regner med at folk begynner å mase igjen når bryllupet er over.

Jeg synes det er frekt å mase om det- det kunne jo faktisk hende at man prøve å få barn og ikke får det til, og da er det sikkert ikke særlig koselig at folk rundt driver og maser...

Gjest Solskinn
Skrevet

Ha en flott dag, Invild!!

Haslum kirke er fantastisk!!

Det er skikkelig irriterende at folk tar seg sånne friheter!! Om du er töff nok så kan du jo bare svare: "Vet du, vi kan (kanskje/faktisk) ikke få barn, vi". Jeg lover deg at folk holder kjeften sin!! Lurer på om folk glemmer at det ikke er en selvfölge. Dessuten har dere jo masser av tid om dere skulle få lyst på barn senere. Eller holder det med hundene??

Jeg håper selvtillitten er på topp igjen, 38/40 er jo ikke mye ;-)

Svigermoren min kom til å si til en som hadde lagt på seg: "Ååå, så hyggelig, gratulerer!!!"

Den feilen gjör man bare en gang!!!

Kos dere på lördag!!

:lol::lol::lol::lol:

Gjest Solskinn
Skrevet

Sorry

Ingvild, var det, dårlig på å stave...

;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann

Da vi giftet oss så sa vi klart fra at vi ønsker barn, men vi vil ikke ha noe press blant våre venner og familie til å få barn. For det første så er det ikke sikkert at vi blir gravide på en to tre og for det andre så er det jo mulig at vi ikke kan få barn i det hele tatt heller da. Dette har folk respektert fullt ut og vi føler ikke noe press fra noen.

Men vi prøver nå uansett på å stifte familie nå. Sluttet med all prevensjoni Januar så her er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste. :wink:

Skrevet

Skjønner godt at det kan bli mye mas :evil:

Mamma spurte meg om jeg var gravid når jeg fortalte at vi skulle gifte oss, takk for tillitten! Men det var ikke vondt ment da, det er det jo ikke fra noen ville jeg tro.

Fra gammelt av henger det jo litt sammen, og jeg tror de fleste fortrenger at det faktisk ikke er alle som kan få barn. :cry: Men si til alle de som maser at dere vil vente.

Hilsen ei som gjerne vil ha barn etter bryllupet - hvis vi kan få

Skrevet

Hei!

Ja foreløpig er det mer enn nok med hundene. Atlas ble desverre påkjørt da vennene våre kom for å hente oss til utdrikningslag. I forvirringen var det noen som kom til å slippe ut hundene som da løp rett ut på veien. Atlas fikk et komplisert åpent brudd i benet og i tillegg mange små skader. Han måtte opereres og det har hittil kommet på 17000,-, heldigvis er han forsikret for 8000,- så vi må ikke betale alt selv! Så nå går (hinker) han rundt med en stål "ramme" rundt benet med skruer som går inn i benet for å holde alt på plass :cry: Men vi fikk i hvert fall beholde han i live!

Gjest Solskinn
Skrevet

Oj, huff da!

Bra det gikk såpass bra med ham!

Det ser ut som to flotte hunder.

Jeg gleder meg til vi skal få litt orden på tilvärelsen, flytte tilbake til Norge og finne oss et passende sted å bo (som er like bra som Eiksmarka, har vokst opp rett i närheten!). Da skal det bli hund på oss også!

Plei pasienten vel og så krysser jeg fingrene for at solen kommer til lördag!

Skrevet

Hei!

Tusen takk Solskinn! Jeg sjekker værmeldingen flere ganger om dagen! Det er veldig ueniget mellom Tv2 været, budstikka og metrologisk intitutt :wink: Håper Budtikka har rett! Håper veldig at det ikke bli regn. Det er en del ting som går i vasken da. Men, men en flott dag blir det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...