Gå til innhold

sports bh for store kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er feit, bruker 90 F i BH størrelse (miderste og innerste hakket)

Er så møkka lei av at brystene skal være i veien. BH'er er umulig å finne, eller BHer hvor flesket ikke tyter ut på alle kanter.

Så vurderer sports bh.. for å holde de litt på plass.

Funker det slik? Hvordan er størrelsene i forhold til normale bh størrelser?

Anonymous poster hash: f48d3...9a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig du bruker feil størrelse. Det er veldig vanlig og kan gi bulker.

Dra til en god undertøysbutikk og få brystene målt og prøv BH-en på før du kjøper. Du bør også la en av de ansatte se deg med BH-en på, for de er flinke til å se om den sitter godt.

Mange sports-BH-er har S, M, L størrelser, men du kan også finne med vanlige størrelser. Uansett må du prøve før du kjøper, for det er forskjell på passformen til ulike merker.

Anonymous poster hash: f4cea...358
Skrevet

synes det er ekkelt å la andre se kroppen :( Har så lyst til å kjøpe en del riktige bh'er, men har angst for å vise kroppen min.

ts

Anonymous poster hash: f48d3...9a5
Skrevet

Damene i undertøysbutikker ser så mye rart at de er helt immune. Det de ser etter er passform, det blir sånn som når man selv gransker noe i forbindelse med jobb, man ser bare det som er vesentlig. Jeg har enorme komplekser for arr etter kviser på ryggen, men jeg har aldri angret på at jeg tok mot til meg og gikk til en ordentlig undertøysbutikk og stilte meg og den stygge ryggen min opp i prøverommet.

Bravissimo har utrolig bra sports-BH-er for kvinner med store bryster.

Anonymous poster hash: 496ce...32c
Skrevet

Bruker 75C og med sportsbh tyter det flesk på meg og.

Stemmer i svaret over meg, damene i skikkelige undertøysbutikker har sett alt, ta deg en tur :)

Anonymous poster hash: 78217...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...