Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i interiør. Liker mest av alt at det er lunt og koselig. Sterilt skal det ikke være!

Liker det elegante, blandet med litt sølv, rustikk, beige, brun, hjemmesnekret småmøbler, strikkede pledd og puter. Det er ikke så veldig mye hvitt å skimte bortsett fra et par duker og stearinlys.

Jeg tenkte at i år ville det ikke bli så ille med litt rødt i hus. Litt låvejul er bare koselig, men såå.. mitt lune, fine hjem, med røde gardiner? Fullstendig krasj!

Det blir sikkert litt bedre når jeg finner frem julepynten og duker, men jeg er fortsatt skeptisk.

Hvordan pynter dere til jul? Er det "all in" med alt fra julenisser, pynteputer til gulvteppe? Eller er det bare juletreet som får sin plass i stua?

Hvordan har dere tenkt til å pynte treet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kommer det til å bli totalkræsj om jeg begynner å dra inn rødt og nisser. Jeg pynter på pyntefat med glassengler, telysholdere, reinsdyr, kongler og granbar på. Pynter også med et stort norgesglass med einebærbusker med små julekuler på. Har adventsjerne og adventsaker.

Skrevet

Hos meg kommer det til å bli totalkræsj om jeg begynner å dra inn rødt og nisser. Jeg pynter på pyntefat med glassengler, telysholdere, reinsdyr, kongler og granbar på. Pynter også med et stort norgesglass med einebærbusker med små julekuler på. Har adventsjerne og adventsaker.

Blir sikkert fint. Likte ideen om einebærbusker og julekuler. Må kanskje låne den litt. :)

Skrevet

Her går det i rødt, gull og granbar. Hvit og beige julepynt ser jeg ikke greia med.

Anonymous poster hash: 7a2eb...3b7
  • Liker 2
Skrevet

Her går det i rødt, gull og granbar. Hvit og beige julepynt ser jeg ikke greia med. Anonymous poster hash: 7a2eb...3b7

Hvis man har mye hvitt og beige fra før så skjønner jeg det. :)

Skrevet

Pynter med noen røde nisser(er ikke så glad i nisser, men de ar liksom litt sentimentalverdi), mye engler, pyntetrær i hvitt, grønt og sølv. Det blir ikke fullstednig kræsj med rødt hos oss, men er ikke veldig glad i rødt... Vi har ikke et lunt hjem for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har noen nisser, men de står litt diskre.. Ikke sånn overpynta maksimalisme her. Har ensfarga røde julegardiner, men har funnet en rødfarge som passer inn. Ellers er det mye stearinlys. Juletrepynten holdes i en farge, tror det blir hvit pynt i år.

Anonymous poster hash: 9af8f...0ee

Skrevet

Jeg pynter med rødt og sølv. Har en del gamle møbler, framskap fra 1790, mangletre, kiste, hollandske krukker osv, så syns det passer bra.

Bruker en del sløyfer rundt blomsterpotter osv. Rødt og hvittrutete bånd.

Blir noen nisser også☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...