AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 La ut en annonse på Finn i natt (altså under et døgn siden, og den ble kanskje ikke publisert før i dag tidlig). Hvis noe har ligget ute veldig lenge kan man kanskje prøve seg med et lavt bud. Det er et ubrukt produkt som jeg har lagt ut, originalt og jeg har ikke åpnet boksen dette ligger i. Prisen er kanskje 70 kr under butikkpris. Hvor vanlig er det å legge seg så langt under prisen som er satt? Veldig spesielt å prøve seg med en lavere pris så tidlig. Anonymous poster hash: d6de5...48d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 http://i.gyazo.com/535c38dec8d84e02d3820919b14dbd36Anonymous poster hash: d6de5...48d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Ble bare rot nå. Prisen i annonsen er 430 kr. Anonymous poster hash: d6de5...48d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 La ut en annonse på Finn i natt (altså under et døgn siden, og den ble kanskje ikke publisert før i dag tidlig). Hvis noe har ligget ute veldig lenge kan man kanskje prøve seg med et lavt bud. Det er et ubrukt produkt som jeg har lagt ut, originalt og jeg har ikke åpnet boksen dette ligger i. Prisen er kanskje 70 kr under butikkpris. Hvor vanlig er det å legge seg så langt under prisen som er satt? Veldig spesielt å prøve seg med en lavere pris så tidlig.Anonymous poster hash: d6de5...48d For bare 70 kr under butikkpris så hadde jeg ikke giddet å kjøpe den på Finn, da hadde jeg gått i butikken.... Litt overpriset? Anonymous poster hash: 66a14...620 38
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 For bare 70 kr under butikkpris så hadde jeg ikke giddet å kjøpe den på Finn, da hadde jeg gått i butikken.... Litt overpriset?Anonymous poster hash: 66a14...620 Enig.Anonymous poster hash: 9183a...0b5 9
Gjest Cartina Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Enig.Anonymous poster hash: 9183a...0b5 Samme her. Jeg synes forøvrig ikke 130,- under oppgitt pris er et skambud, i hvert fall ikke når det er 200,- under nypris, men det er mulig det bare er meg.
Wildlily Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Mange får ting til 30%-50% innimellom hele tiden. Så å legge ut noe for salg til over halve prisen fra en privat selger er bare teit. For at folk skal kjøpe ting på finn så må de føle at de gjør et godt kjøp. 11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 På butikken har man garanti også Anonymous poster hash: 2cd29...41f 8
FrkHumle Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 La ut en annonse på Finn i natt (altså under et døgn siden, og den ble kanskje ikke publisert før i dag tidlig). Hvis noe har ligget ute veldig lenge kan man kanskje prøve seg med et lavt bud. Det er et ubrukt produkt som jeg har lagt ut, originalt og jeg har ikke åpnet boksen dette ligger i. Prisen er kanskje 70 kr under butikkpris. Hvor vanlig er det å legge seg så langt under prisen som er satt? Veldig spesielt å prøve seg med en lavere pris så tidlig.Anonymous poster hash: d6de5...48d Det var ikke skambud, du har en skampris! 20
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Folknprøver seg med bud, ønsker du ikke bud, men den prisen du har satt, skriver du ferdig prutet el. I annonseteksten. Eller at du ikke ønsker bud. Vanligvis legges nye ting ut til 25 -30 % avslag. Etter at torget ble gratis, har annonsene på finn blitt så mange at de fleste ikke gidder søke eller kjøpe med mindre det er en god pris.Anonymous poster hash: afea2...679 6
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Jeg solgte 2 ubrukte flotte taklamper på Ikea, husker ikke nypris men solgte dem til 200 kr stykk. Og det tok tid. Hadde jeg bare lagt meg noen få tiere under fullpris hadde jeg garantert aldri fått solgt dem. 6
Montefalco Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 På butikken har man garanti også Anonymous poster hash: 2cd29...41f Såfremt selger legger ved kvittering på kjøpet i butikk, vil kjøper overta garantirettighetene. Om litt under nypris er feil i bruktmarkedet, kommer helt an på hva slags produkt et er. Er varen ofte på tilbud, sier det seg selv at prisen er feil. Er varen aldri på tilbud, er prisen nødvendigvis ikke feil. Har hørt om at Ikeamøbler som er veldig lite brukt og nesten nye er solgt for høyere pris enn på Ikea (man slipper å sette de sammen).
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjøper aldri noe på torget på finn for mer enn halv pris av nypris. Hva er det dere innbiller dere? Kjøper jeg brukt se er det fordi jeg kan spare mye med alle evt feil og skavanker som følger med. Om det bare er noen skarve kr å spare kjøper jeg heller nytt. 70 kr under butikkpris? hahaha..hvem faen gidder å handle slikt på finn. Kjipinger.. Håper for guds skyld du i det minste betaler porto. Anonymous poster hash: 1be5e...354 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Jeg syns også folk byr helt latterlige priser. Prøvde å selge noen skolebøker for litt siden, de ble kjøpt nye i vår, og ble aldri brukt fordi jeg sluttet på skolen, har ikke åpnet dem en gang. La dem ut til halv pris (syns ikke det er gale for noe som i bunn og grunn er helt nytt), men allikevel var det noen som prøvde seg, han ville heller ha dem for 200 kr, for det hadde jo ikke noe å si for ham om de var nye eller ikke... Anonymous poster hash: 71fde...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 men jeg ville heller ikke kjøpt noe som bare var 70 kr billigere enn på butikken, du må nok sette prisen lavere enn det. Anonymous poster hash: 71fde...f4f 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Aldri i verden om jeg går lavere enn 430 kr. 70 kr under butikkpris er det laveste jeg vil gå. Dette er som sagt like godt som rett fra butikken. Er et produkt som jeg egentlig ikke hadde tenkt å selge, men det ligger og støver ned og jeg trenger forsåvidt pengene. Null stress om jeg ikke får solgt. Hvis produktet var brukt litt (uten merkbar slitasje) så hadde kanskje 300 kr vært greit, men ikke for noe som er ubrukt. Man må se forskjell på ubrukt og pent brukt. 300 kr ville vært et ran. Anonymous poster hash: d6de5...48d
Baktusen Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 Personlig gidder jeg skjeldent å kjøpe ting med mindre det er halv pris +-. Kommer selvfølgelig helt ann på hva det er. 1
Baktusen Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Aldri i verden om jeg går lavere enn 430 kr. 70 kr under butikkpris er det laveste jeg vil gå. Dette er som sagt like godt som rett fra butikken. Er et produkt som jeg egentlig ikke hadde tenkt å selge, men det ligger og støver ned og jeg trenger forsåvidt pengene. Null stress om jeg ikke får solgt. Hvis produktet var brukt litt (uten merkbar slitasje) så hadde kanskje 300 kr vært greit, men ikke for noe som er ubrukt. Man må se forskjell på ubrukt og pent brukt. 300 kr ville vært et ran. Anonymous poster hash: d6de5...48d Jeg forstår det. Men du bør se det motsatt da. Er du villig til å kjøpe noe av en privatperson, istedet for av butikk, for å bare spare 70 kr? 70 kr er ikke all verdens, og du slipper og skulle avtale å møte en privatperson og kan ellers stikke innom butikken når du er i sentrum , eller på senter. 15
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjøper aldri noe på torget på finn for mer enn halv pris av nypris. Hva er det dere innbiller dere? Kjøper jeg brukt se er det fordi jeg kan spare mye med alle evt feil og skavanker som følger med. Om det bare er noen skarve kr å spare kjøper jeg heller nytt. 70 kr under butikkpris? hahaha..hvem faen gidder å handle slikt på finn. Kjipinger.. Håper for guds skyld du i det minste betaler porto. Anonymous poster hash: 1be5e...354 Hvor dum er du egentlig? Tror at man "gir bort" ubrukte, attraktive produkter på Finn? Er mange kupp man kan gjøre der, men når noe helt opplagt er ubrukt og det er noe som veldig mange vil ha så er ikke det noe man nærmest gir bort (halv pris som du sier) til førstemann som melder seg. Og hadde jeg betalt for porto så ville jeg i hvert fall vært helt dust, akkurat som at kjøperen ville vært dust om vedkommende var villig til å betale for det. Her er det snakk om å møtes et sted eller at kjøperen kommer hjem til meg, selv om produktet er lite i størrelse og veier veldig lite. Anonymous poster hash: d6de5...48d
FrkHumle Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Aldri i verden om jeg går lavere enn 430 kr. 70 kr under butikkpris er det laveste jeg vil gå. Dette er som sagt like godt som rett fra butikken. Er et produkt som jeg egentlig ikke hadde tenkt å selge, men det ligger og støver ned og jeg trenger forsåvidt pengene. Null stress om jeg ikke får solgt. Hvis produktet var brukt litt (uten merkbar slitasje) så hadde kanskje 300 kr vært greit, men ikke for noe som er ubrukt. Man må se forskjell på ubrukt og pent brukt. 300 kr ville vært et ran. Anonymous poster hash: d6de5...48d Vel, lykke til! 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå