Ringnes Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Gråter deres menn? Jeg bare lurer, for min bedre halvdel sier han ikke har grått siden han var guttunge. Og han har hatt det ganske tøft opp igjennom også. Jeg synes det er litt... rart?
Tusenfryd Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Ja. Ikke hver dag, ikke hver uke eller måned. Men det har skjedd ting i vårt samliv som har påkalt den reaksjonen.
Alida Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Har vært sammen min kjære i fem og et halvt år, og har aldri sett han gråte.... Han sier at han ikke klarer det. Så derfor gråter jeg nok for begge to tilsammen
Gjest Lea Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Min samboer gråter oftere enn meg tror jeg. Han gråter når han er i begravelse og har mistet noen han er glad i, han gråter av og til når vi krangler skikkelig eller hvis han har såret meg og han feller en tåre av filmer eller TV-programmer. Synes ikke at det er rart i det hele tatt, jeg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Min har grått ved noen anledninger, ja, men jeg tror ikke han er så veldig stolt over det. Hadde han ikke gjort det i noen av disse tilfellene, tror jeg ikke at vi hadde vært sammen nå.
la Flaca Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Ja, men sjelden. Sist vi kranglet fikk jeg han til å gråte... :oops:
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Hm... Har bare sett gammel-samboeren gjøre det en gang... Da vi ble sammen. :-) Ellers har jeg aldri sett noen mann gråte. Borsett fra brødrene mine da de var små, da. Men jeg vil anta at menn gråter de også, bare i det skjulte.
Champagne Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Jeg tror det er veldig individuelt. En ex jeg var sammen med i tre år så jeg gråte to ganger (da jeg gjorde det slutt) mens en annen ex gråt sikkert 30 ganger på det 1,5 året vi var sammen.
Gjest lilletroll Skrevet 27. juli 2004 #9 Skrevet 27. juli 2004 Ja min mann kan gråte. Og det er jeg glad for. Det viser at han er et følsomt menneske, og et følsomt menneske er det jeg ønsker å dele resten av livet mitt med!
Gjest *Fiona* Skrevet 27. juli 2004 #10 Skrevet 27. juli 2004 Enig, hvis jeg skal bli sammen med noen igjen håper jeg å se ham gråte... Øh, misforstå meg rett... Jeg mener, at han er i stand til å uttrykke hele skalaen av følelser. Psykopat eksen gråt på kommando når han ville oppnå noe... skjelvende hake og det hele... Faren til sønnen min gråter hvis han har det veldig vondt, men er ikke sånn "lettrørt" av filmer og sånn. Men jeg har en venninne som jeg i løpet av 15 år aldri har sett gråte... og jeg har problemer med å se det for meg også, hun er sånn beintøff som takler motgang med å jobbe seg ihjel til hun plutselig går i koma omtrent. Er vel ikke helt bra det heller :o Søtt med menn som har en tåre i øyekroken når de ser fine filmer :-)
Gjest TomKrus Skrevet 27. juli 2004 #11 Skrevet 27. juli 2004 Søtt med menn som har en tåre i øyekroken når de ser fine filmer :-) Det der jo alltid bare resultat av en eller annen allergi. Tilfeldigheter.
Saga Skrevet 27. juli 2004 #13 Skrevet 27. juli 2004 Ja' date=' men sjelden. Sist vi kranglet fikk jeg han til å gråte... :oops:[/quote'] Samme her. Men min mann veksler litt mellom å være deppa og sint, men om man blir skuffet en del så blir man irritert til slutt. Gråtingen avtar.
enhna Skrevet 27. juli 2004 #14 Skrevet 27. juli 2004 Min gutt/mann (Vet ikke helt hvor jeg vil plassere ham) kan gråte på kommando.. Ikke så kjekt for da vet jeg ikke om det er ekte eller ikke. Har lurt meg ved et par situasjoner. Men har sett ham gråte en gang i vårt 3 mnd lange forhold, da jeg skulle reise for første gang, og vi ikke kom til å se hverandre på 6 uker... søtt :-) Se Dancer in the dark med Bjørk sammen med mannen deres.. Den filmen får frem et par tårer i hver og en I mitt tilfelle en hel haug med tårer
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Mannen min gråter når han er lei seg. Før jeg ble sammen med han klarte jeg det ikke selv, men nå gråter også jeg når jeg er lei meg.
Pbrina Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Psykopat eksen gråt på kommando når han ville oppnå noe... skjelvende hake og det hele... Som å høre om min ex! (ikke at han var psykopat, men han var manipulerende så det holdt) Ei god stund etter han foraktet jeg enhver mann som gråt. Nå har jeg fått litt sunnere syn på menn og gråting igjen, og Min Mann har jeg vel sett gråte ved et par anledninger (begravelse, krangel, o.l.).
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2004 #17 Skrevet 27. juli 2004 Det der jo alltid bare resultat av en eller annen allergi. Tilfeldigheter. Ja, eller rusk i øyet.
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juli 2004 #18 Skrevet 27. juli 2004 Ja, min kjære gråter, og spesielt om han blir rørt.
Magne Skrevet 27. juli 2004 #19 Skrevet 27. juli 2004 Det hender seg at jeg får rusk i øyet. Desverre er det nok bare enkelt jeg kan gråte sammen med, det ligger nok mye i utrykket "ta det som en mann"... Men det er ingen ting som hjelper bedre enn å få gråte i fanget på den personen du setter høyest i livet. (har ingen akkurat nå og det merkes) Vi har jo føleser vi også, det handler vel mer på holdninger og oppdragelse enn på genetiske evner.
nat26 Skrevet 27. juli 2004 #20 Skrevet 27. juli 2004 Kjæresten min gråter når han er lei seg eller når jeg er lei meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå