AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Noen som vet hva man kan gjøre om man 2 dager før avreise blir syk? Jeg vet ikke om det er kraftig forkjølelse, influensa, lungebetennelse eller hva, men jeg er helt slått ut, klarer såvidt stå oppreist. Jeg og min mann skal reise rundt i England i noen dager, er hjemme igjen søndag, men forstår ikke hvordan det skal gå. Jeg drar til legen i morgen for å finne ut om jeg kan få antibiotika, men OM jeg ikke kan reise, hva med billettene? Eneste vi har avbestillingsforsikring på er flybillettene hjem som var dyre, men flybilletter bort og hotell er allerede betalt... Skal også nevnes at vi har gledet oss utrolig mye til denne turen etter en lang høst! Anonymous poster hash: f534a...afb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Tror det er Storebrand reiseforsikring vi har. TS. Anonymous poster hash: f534a...afb
Bruker? Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Du får legeerklæring på at du ikke kan reise, hvis legen vurderer at det er slik. Så betaler reiseforsikringa ut det dere har betalt minus egenandelen.
Kjetil E Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Tror det er Storebrand reiseforsikring vi har. TS. Anonymous poster hash: f534a...afb Har du standard reiseforsikring skal vel den dekke alt dere har betalt, men det forutsetter legeerklæring. Så sørg for å få dette. 1
umwar Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Avbestillingsforsikring er ikke verdt en døyt, så dere får ta det på reiseforsikring. Kom deg til legen og få erklæring på at du er for syk for reisen, så ordner det seg 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Reiseforsikringen dekker for deg når du har legeerklæring, men vanligvis ikke for reisefølge. Les på vilkårene til forsikringen din...Anonymous poster hash: 7b382...b51
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 TS her. Takk for hjelp! Kontaktet forsikringsselskapet, ingen problem å få refundert så lenge jeg har erklæring fra lege. Virket ikke som noe problem å få refundert for reisefølget også. Måtte selv ta kontakt med flyselskapet og avbestille, ellers veldig rett frem. Anonymous poster hash: f534a...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå