AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Hei Tenkte å søke startlån fra husbanken neste år igjen alene, søkte i år sammen med samboeren min men fikk avslag da har inkasso og betalinganmerkninger som er ikke er infridd, han går på nav (aap) der han får minste sats ca 11 000 etter skatt veldig lite. Akkurat nå søker han på jobber får å komme inn i arbeidsmarkedet. Vi har også et barn sammen som går i barnehage. Lurer på om jeg kan få lån? hvis sånn ca hvor mye?Har en årslønn på ca 320.000 Noen som har søkt alene? som vet ? har litt egenkapital ca 150.000 men det er ikke nok. Anonymous poster hash: dcf5d...fde
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 ? Anonymous poster hash: dcf5d...fde
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Skal du søke alene så må du og være og bo alene både på søknadstidspunktet og når du kjøper og flytter inn. Du bør laste ned søknadspapirene og se hva de spør etter.Anonymous poster hash: f91eb...1b5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 ja, skal jo skrive at jeg bor alene og søker alene Anonymous poster hash: dcf5d...fde
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Skal du søke alene så må du og være og bo alene både på søknadstidspunktet og når du kjøper og flytter inn. Du bør laste ned søknadspapirene og se hva de spør etter.Anonymous poster hash: f91eb...1b5 Tull, samboeren min søkte alene, siden jeg allerede har hatt startlån. Inntekten min ble derimot ikke lagt til grunn. Vi kjøpte samme hus som vi leide. Så han var aldri alene, verken på søknadstidspunkt, overtakelse eller lignende. Betalingsanmerkning hadde han også på det tidspunktet. Det er den enkelte kommune som setter "reglene" for sine startlån. Anonymous poster hash: 3fb13...694
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 ? noen flere som vet? Anonymous poster hash: dcf5d...fde
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Tull, samboeren min søkte alene, siden jeg allerede har hatt startlån. Inntekten min ble derimot ikke lagt til grunn. Vi kjøpte samme hus som vi leide. Så han var aldri alene, verken på søknadstidspunkt, overtakelse eller lignende. Betalingsanmerkning hadde han også på det tidspunktet. Det er den enkelte kommune som setter "reglene" for sine startlån. Anonymous poster hash: 3fb13...694 Dette er ikke tull i min kommune, selv om det er tull i din kommune! TS må nesten oppgi hvilken kommune hun bor i for at vi skal vite om det er tull i hennes kommune.Anonymous poster hash: f91eb...1b5 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Dette er ikke tull i min kommune, selv om det er tull i din kommune! TS må nesten oppgi hvilken kommune hun bor i for at vi skal vite om det er tull i hennes kommune.Anonymous poster hash: f91eb...1b5 Det er sant. Anonymous poster hash: 3fb13...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå