AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 En i familien er nokså opptatt av interiør, og har brukt en god del penger på de rette møblene. Vedkommende er typen til å kjøpe dyre håndklær og sengetøy, skal på en måte ha det "beste" av alt. Vedkommende ønsker seg noen fine kaffekopper til jul. Jeg har null peiling, alt jeg har av servise er fra Ikea :-\ Noen som har noen gode tips til hva som er spesielt fint av kaffekopper? Er det noen spesielle merker eller noe som er "in"? Jeg har så alt for liten tid til julegavene i år, ellers hadde jeg bare brukt noen timer på å gå i diverse butikker og sulla til jeg fant noe ;-)Anonymous poster hash: a3b6b...e3f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Högans, tidløse og godt håndverk. Ikea kopierer disse. Ellers:Kosta boda sine? Anonymous poster hash: f0e3c...712
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Högans, tidløse og godt håndverk. Ikea kopierer disse. Ellers:Kosta boda sine? Anonymous poster hash: f0e3c...712 Mente Höganes....mumikoppene er in, men dyre.Anonymous poster hash: f0e3c...712
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Villeroy & Bosch har masse fint og av god kvallitet, det samme har Porsgrund. Spørs jo hva det skal brukes til - hverdags eller best? Prisklasse? Kitchen har jo også ting. Rosendahl er og ganske populært. Anonymous poster hash: 8d60c...2dc
skyflakes Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Ting har mye fint kjøkkenutstyr, og de fører jo Arne Jacobsen-koppene som har vært veldig i vinden.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Mano fra Kahler eller Musselmalet mega fra Royal Copenhagen.Anonymous poster hash: 8cb80...5ea
Gjest Margit Spat Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Hvis vedkommende er veldig opptatt av interiør, og er vant til å bruke mye penger på dette, samtidig som du ikke vet helt hvilke merker og hva h*n liker, ville jeg ikke tatt sjansen. Enten må du be om tips til konkret merke og type, eller så kjøper du et gavekort hos f.eks Ting. Det at man liker noe som er moderne, betyr ikke at man liker alt som er moderne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå