Crazee Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Ja, no er jo ikkje denne tråden særleg gammal, og bryt ingen av reglane i forumet på det tidspunktet eg skriv, men likevel - eg er i tvil om kva som er rett å gjera her; skal tråden slettast eller ikkje? Eg meinar, ting kan endra seg. Nokon kan røpa kva konklusjonen av denne diskusjonen er lenge før han er ferdig, og det utan å åtvara oss ved å skriva SPOILER først. Berre som eit døme. Eg har ikkje den største fantasien så langt ut på kvelden som dette er, så eg overlet til andre å eventuelt koma med andre døme. Men døma er ikkje det viktige her. Om tråden har livets rett er det spørsmålet me alle(?) stiller oss no, eller om han må slettast. Eg er djupt i tvil, så eg tek gjerne i mot synspunkta til herskapet. Ordet er Dykkar.
Dru Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Crazee kommer her med antakelser om hva vi som enkeltpersoner er troende til å gjøre eller ikke gjøre, og det burde kvalifisere til sletting. På den andre siden så er det ingen som har ødelagt noe ennå. Men noen kommer til å gjøre det, derfor stemmer utsagnet i første avsnitt, og tråden bør følgelig slettes. Oi. Jeg angriper Crazee, og vips så har vi enda en grunn til at tråden bør slettes. Eller noe...
KalloRilla Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Med normalt høfelighet og sunnfornuft kommer en langt mener nå jeg og kaster ballen videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå