AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Hei. For noen år siden gjorde jeg den store tabben og la en flott mann ´´Lars`` gå til fordel for en annen. I løpet av disse årene holdt vi fortsatt kontakten, men på et lavt nivå. Må sies at jeg og Lars aldri kom så langt at vi hadde sex. I dag to år senere er det slutt mellom meg og mannen jeg valgte over han (jeg gjorde det slutt), og jeg innser nå at jeg faktisk vil prøve igjen med Lars om han vil. Jeg har pratet en del med Lars over nettet i det siste, og han virker på en måte fortsatt interessert i meg, men samtidig også litt tilbaketrukken noe som er veldig forståelig. Så hvordan går jeg frem på en OK måte? Jeg vil liksom ikke bare hoppe i ´´jeg vil treffe deg igjen!´´ samtalen. Og hvordan merker jeg om han ikke er så interessert? Synes jeg får en del mixa signaler fra han. På den ene siden tar han jo kontakt inni mellom og spør hvordan jeg har det, hva jeg skal i helgen osv. og det hadde han vel ikke gjort om jeg var totalt uaktuell? Men på den andre siden føler jeg at han holder veldig igjen på samme tid. Hver gang vi begynner å småflørte litt må han logge ut av en eller annen grunn. Han er også singel forresten. Noen tanker? Vi er 23 og 25 år. Anonymous poster hash: 67ba7...32b
King in the North Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Spørr om å finne på noe og ta det derfra? Ikke noe revolusjonerende tips, men du vil nok få en pekepinn på hvordan kjemien er nå, samt hvor interessert han virker.
sjonkelrolf Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Hvem tok kontakt først nå siste omgang? Vet han årsaken til at det ikke ble noe mellom deg og denne "Lars"? Og hvordan var "bruddet"? Vil tippe han har problemer med å stole på deg, at han ikke helt tør å la evt. følelser komme i frykt for at han skal bli såret nok en gang. Jeg hadde også vært veldig skeptisk i den situasjonen der. Det blir litt som å rippe opp i gamle sår. Hadde jeg vært "Lars" hadde jeg nok ikke sluppet deg inn i livet igjen, men folk er forskjellige. 1
OleTho Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Snakk om noe som kan få han inn på tanker om tiden dere hadde før, sjekk hvordan han reagerer på det Men om dere har jevnlig og hyggelig kontakt slik som det er nå, så høres det ut som du nesten har GO der allerede altså
Gjest Minesveiper Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Han er nok interessert, men er garantert redd for at du sårer han igjen. Tror ikke han hadde holdt kontakten med deg om han ikke var interessert. Det gir han tross alt muligheten til å prøve en gang til nå som du er singel. At han stopper flørtingen kan være hans måte å ikke slippe deg inn igjen. Det er ikke alltid så lett å vite om en dame flørter med deg for flørtens skyld eller fordi hun faktisk vil noe mer. Det er ikke så gøy å oppleve at en dame bare flørter for flørtens skyld når du liker henne godt. I og med at han har brent seg på deg før kommer han nok ikke til å ta opp igjen den flørtende tonen før han føler du har investert nok til at han er trygg på at du er interessert denne gangen Det hadde jeg gjort i alle fall. Spør om han vil finne på noe og ta det der i fra. Hvis du virkelig vil ha han så gi han litt tid på å bli trygg på deg. Endret 8. desember 2014 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tror han mistet interessen da han ble andrevalget. Å være andrevalget kan drepe romantikken til de grader.... Jeg ville aldri hooket opp med en som ditchet meg til fordel for en annen. Anonymous poster hash: 5d4ac...6ef 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Hehe, kjenner til den der du først "dumper" en person, for så å finne ut at det var denne personen du vil ha likevel. er i en lignende situasjon. jeg hadde følelser for en annen person for et par år siden, hadde en kompis som fikk følelser for meg, men jeg sa at jeg ikke hadde for han. jeg visste vel egentlig at det aldri kom til å bli meg og denne andre personen, men det er surt at mine følelser ikke var gjensidige den tiden fordi jeg var for opphengt i den personen jeg da likte. jeg har nå funnet ut at jeg elsker denne vennen min, og har kontakten igjen.. men jeg vil ikke bare si nå at jeg er intressert, hvorfor skal han liksom være der for meg nå når jeg allerede har sagt nei til han... men håper er ikke helt ute for meg, men jeg må også være forberedt på at han kanskje har kommet seg videre. og respektere det. Kan hende han vil holde litt avstand til deg, siden du dumpet han til fordel for en annen.. det hadde jeg gjort, men han er nok ikke totalt uintressert siden han gidder å holde kontakten med deg. kan jo hende han tror du leker med han, siden han bare logger ut i det du flørter. ta initiativ, men ikke vær for pågående heller Anonymous poster hash: 6427b...491
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Oppdatering I kveld hadde vi en veldig flott samtale. Jeg startet samtalen, og vi ble sittendes i 30 min å skrive frem og tilbale. Vi pratet om alt fra jobb, studier til kjærligheten. Han fortalte at han var singel, at han hadde hatt et par korte romanser på disse årene, men at han nå var klar for noe fast. Han spute meg ikke noe om bruddet, men jeg fortalte at det var jeg som hadde gjort det slutt. Så før vi avsluttet samtalen spurte jeg han om han var interessert i å treffe meg igjen og at det kunne vært hyggelig, og da svarte han ´´joda, det kunne jo vært koselig det``, og så avslutta vi samtalen. ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Jeg sendte han en melding i dag å lurte på om han hadde lyst å treffes til helgen, og fikk ´´har egentlig ikke tid denne helga`` tilbake. Jeg er litt redd at han er en flørt. Han har hele tiden jeg har kjent han hatt veldig god sjangs, og jeg vet det er flere kvinner som er småforelsket i han. Misstenker egentlig at han har flere baller i luften, men det er vel kanskje greit? Vi er jo langt i fra ekslusive..! ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Jeg sendte han en melding i dag å lurte på om han hadde lyst å treffes til helgen, og fikk ´´har egentlig ikke tid denne helga`` tilbake. Jeg er litt redd at han er en flørt. Han har hele tiden jeg har kjent han hatt veldig god sjangs, og jeg vet det er flere kvinner som er småforelsket i han. Misstenker egentlig at han har flere baller i luften, men det er vel kanskje greit? Vi er jo langt i fra ekslusive..! ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b Foreslo han ikke et senere tidspunkt? Anonymous poster hash: 3c18b...5b8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Foreslo han ikke et senere tidspunkt? Anonymous poster hash: 3c18b...5b8 Nei Jeg bare svarte ´´okei ´´ tilbake. Har ikke snakket siden. Tror han er på trening. Hva skjer med alle disse mixa signalene hans? Skal jeg bare spørre han rett ut om han er interessert eller ikke? ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Snakk om noe som kan få han inn på tanker om tiden dere hadde før, sjekk hvordan han reagerer på det Men om dere har jevnlig og hyggelig kontakt slik som det er nå, så høres det ut som du nesten har GO der allerede altså Så langt har ikke det fungert, kanskje du bare er for godtroende og at han ikke liker deg. Anonymous poster hash: 45617...3e0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Så langt har ikke det fungert, kanskje du bare er for godtroende og at han ikke liker deg. Anonymous poster hash: 45617...3e0 Men hvorfor fortsetter han å holde kontakten, samt si ja til å møtes? Er vel bare å si at ´´jeg er egentlig ikke så interessert lengre``. Hvor vanskelig kan det være. ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 Men hvorfor fortsetter han å holde kontakten, samt si ja til å møtes? Er vel bare å si at ´´jeg er egentlig ikke så interessert lengre``. Hvor vanskelig kan det være. ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b Kanskje han er sjenert, kanskje han har vanskelig for å si nei. Det er noe du må snakke med han om for å finne ut av selv. Anonymous poster hash: 45617...3e0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Kanskje han er sjenert, kanskje han har vanskelig for å si nei. Det er noe du må snakke med han om for å finne ut av selv. Anonymous poster hash: 45617...3e0 Han er faktisk det motsatte av sjenert. Veldig utadvendt. Hmmm ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #16 Skrevet 9. desember 2014 Han tenker sikkert litt: "Hva faen er det hun innbiller seg? Dumper meg for en annen, og så kommer hun tilbake to år etter og tror at hun kan få meg tilbake så lett!"Anonymous poster hash: b5038...ff9
Gjest Hummels Skrevet 9. desember 2014 #17 Skrevet 9. desember 2014 Spør om dere skal ha sex så kommer han nok med en gang.
Tibbie Skrevet 9. desember 2014 #18 Skrevet 9. desember 2014 Jeg sendte han en melding i dag å lurte på om han hadde lyst å treffes til helgen, og fikk ´´har egentlig ikke tid denne helga`` tilbake. Jeg er litt redd at han er en flørt. Han har hele tiden jeg har kjent han hatt veldig god sjangs, og jeg vet det er flere kvinner som er småforelsket i han. Misstenker egentlig at han har flere baller i luften, men det er vel kanskje greit? Vi er jo langt i fra ekslusive..! ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b Mulig han spiller litt hard to get. Det vil si at han er litt interessert i deg, men at det kan hende han er litt fornærmet. Det kan også hende at han er litt på G med en annen, men at han likevel er interessert i deg. Da blir dte fort litt miksede signaler. Uansett. Nå synes jeg ikke at du skal spørre han en gang til uten videre. Du har spurt han, han sa nei og han vet nå at du er interessert. Spør du en gang til, og han sier nei, gir du han all "kontroll". Ikke vær overivrig og sende desperate signaler. Lykke til, TS Håper du får en ny sjanse med han. Kanskje du kan prøve å dra på byen en kveld med noen venninner en kveld du vet han er ute? Så kommer dere lett i prat
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #19 Skrevet 9. desember 2014 Mulig han spiller litt hard to get. Det vil si at han er litt interessert i deg, men at det kan hende han er litt fornærmet. Det kan også hende at han er litt på G med en annen, men at han likevel er interessert i deg. Da blir dte fort litt miksede signaler. Uansett. Nå synes jeg ikke at du skal spørre han en gang til uten videre. Du har spurt han, han sa nei og han vet nå at du er interessert. Spør du en gang til, og han sier nei, gir du han all "kontroll". Ikke vær overivrig og sende desperate signaler. Lykke til, TS Håper du får en ny sjanse med han. Kanskje du kan prøve å dra på byen en kveld med noen venninner en kveld du vet han er ute? Så kommer dere lett i prat Takk for flott tips Jeg vet hvilket utested han pleier å dra på, skal prøve å tilfeldigvis gå der i helgen. Får krysse fingrene på at han er der da (Eller da blir det kanskje rar stemning, siden han sa han ikke kunne møte meg og så ser jeg han på byen?) ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Dette var merkelig. Nå føler jeg virkelig han har trukket seg unna meg. De siste tre dagene har han ikke tatt kontakt, ei heller sendt snap som han gjorde i starten. Hvordan kan interessen snu så mye på to uker? Jeg ser han er pålogget på FB til enhver tid så vet han ikke er opptatt med noe spesielt. Hæ? ts Anonymous poster hash: 67ba7...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå