Gjest frustrert Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Ble kjent med en kjempekoselig mann og ble forelska for ca 1 mnd siden. Vi bor langt ifra hverandre og har møttes bare en gang (14 dager)sammen. Kjemien og alt stemte og vi ble forelska begge to,og bvestemte oss for at dette skulle vi satse på tross den lange avstanden. Etterpå har han ikke vært så ivrig som meg,han sier han er glad i meg og jeg er den han vil ha resten av livet, men det er sjelden han tar kontakt med meg. Jeg har fortalt han at jeg blir veldig frustrert over hans væremæte ovenfor meg og han sa da at han er livredd for å miste meg,pga fortiden. Men hvor lenge mener han at jeg skal gå i det uvisse og vente på mld fra han? Jeg vet ikke om jeg orker mer,greier ikke å sove eller spise(har gått ned 8 kg etter dette). Er det noen som har erfaringer med dette? om menn som er livredd for å binde seg til noen,men som allikavell vil ha et forhold? Jeg er så fortvilet for tiden og vet ikke hva jeg skal gjøre... Er på en måte redd for å gi slipp på den mannen som jeg har blitt så utrolig glad i den siste tiden også.... ( vi er begge i 30 årene)
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor er han redd for å miste deg? Hvis dere møttes for bare en måned siden synes jeg kanskje det ser ut som om ting ikke er slik du tror... Hvis han mistet interesse etter møtet er jo det et dårlig tegn? Hmm..
Gjest frustrert Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Men hvorfor sier han det ikke da? Jeg har spurt han rett ut og han sier det ikke er noe i veien med meg,men noe han må jobbe med selv Han har hatt noen vanskelige forhold tidligere og det er nok derfor han er så redd nå. Men allikavell så tror jeg bare at jeg gir opp,det er så slitsomt å gå sånn som jeg gjør nå.
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 OK... Du er jo inne på noe. Hvis det føles sååå strevsomt etter så kort tid så er det kanskje ikke meant to be? Mener ikke å være lei mot deg, men dette høres jo ikke ideelt ut? Synes du i hvert fall bør stille ham til veggs og si at du trenger en mer tydelig feedback. Hvis han vil dele livet med deg skulle det egentlig bare mangle... Klemmer til deg Lykke til!
Gjest frustrert Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Tusen takk, og du har nok rett idet. Men det rare er at han sier at han er så redd for å miste meg og er så glad i meg. Det sier han også til være felles venner, herregud jeg skjønner meg ikke på mannfolk....
Laban Skrevet 27. juli 2004 #6 Skrevet 27. juli 2004 Hvis en mann er ærlig nok til å si at han ikke er klar for å binde seg, så mener han det nok. Ingenting du kan gjøre med det. Gå videre i livet. Hvis du betyr sååå mye for han, kommer han kanskje til deg før eller senere likevel, men ikke bruk tid eller energi på å vente på ham. Det er sikkert sårt, men du må bare gjøre det. Hvis ike risikrer du å gå på gress i evigheterog det er slettes ikke bra for deg!!
Gjest frustrert Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 3 tmers søvn ble det på meg i natt, har tenkt grundig igjenom dette og har bestemt meg for å ikke ta kontakt med han mer. Jeg orker ikke å vente på på kjærligheten,det er for slitsom. Er han så glad i meg som han sier så kommer han vel til meg :-) Tusen takk for et spark bak.....
Hu i Svingen Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 :trøste: Livet er ikke så rettferdig bestandig!
Champagne Skrevet 27. juli 2004 #9 Skrevet 27. juli 2004 Han høres ut som han jeg datet. Er så glad i meg og keen på å bli bedre kjent osv, men har fått litt skrekken etter et dårlig forhold, og nå hører jeg ingenting fra ham
Gjest GreenSky Skrevet 27. juli 2004 #10 Skrevet 27. juli 2004 Samme her. Men... Hvor lenge tror han at jeg/vi går på den, liksom. Det er jo ganske genialt sett fra mannens side; Det er så synd på meg og bla bla bla, mens han i praksis bare holder oss på gress.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #11 Skrevet 27. juli 2004 Noen er faktisk så redd for å bli såret igjen at de ikke våger å gi seg helt hen til en de elsker. Kanskje forrige forhold ga dem dårlig selvtillit. De er redd for å ikke strekke til i dette forholdet heller. Derfor avslutter de forholdet hvis det blir for mye følelser og forventninger. Jo lenger man er sammen, og jo høyere man elsker en person jo mer smertefullt blir et brudd. Det trenger ikke å bety at han holder deg på gress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå