Gå til innhold

Deres erfaringer med graviditetstest og resultat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi prøver å få barn. Fem måneder har gått, og i går fikk jeg ikke mensen. Pleier alltid å være på dagen. I natt hadde jeg bitte litt blødning, og litt i formiddag. Ellers ingenting. Nå er jeg en dag over tiden, og har tatt to tester. Begge er negative. Sannsynligheten for graviditet er da? Bør jeg vente noen dager til og ta ny? Lest en plass at det er mest sikkert en uke etter forventet mensen. Hva er deres erfaringer? :)

Anonymous poster hash: 270c2...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten kan el ha vert senere og også at IKM er senere da, det kan også være stress el. Eller så produserer vi jo HCG forskjellig og noen får positiv test senere enn andre:) ta ny test om 2-3 dager om mensen ikke kommer du:):)

Skrevet

Enten kan el ha vert senere og også at IKM er senere da, det kan også være stress el. Eller så produserer vi jo HCG forskjellig og noen får positiv test senere enn andre:) ta ny test om 2-3 dager om mensen ikke kommer du:):)

Åååå!tak!

Skrevet

Blødning er som regel et tydelig tegn på at du ikke er gravid eøler at det er noe galt.

Anonymous poster hash: 45ff5...1a2

Skrevet

Blødning er som regel et tydelig tegn på at du ikke er gravid eøler at det er noe galt.

Anonymous poster hash: 45ff5...1a2

De siste to gangene jeg har hatt samleie har jeg fått bitte litt blødning. Dette har vi snakket med legen om før, og er visst normalt...Så jeg håper det er forklaringen på blødningen...

Skrevet

Blødning er som regel et tydelig tegn på at du ikke er gravid eøler at det er noe galt. Anonymous poster hash: 45ff5...1a2

Mange blør tidlig i svangerskapet selv om de er gravide.

Anonymous poster hash: 16e1f...e60

Skrevet

Urinprøver virker ikke så godt på meg, fem uker på vei å den er fortsatt negativ, mens blodprøven var positivt. Vent noen dager. Evt bestille blodprøve.

Skrevet

Min hjemmetest ble ikke positiv før 11 dager på overtid! (Jeg tok vell 6 tester i det tidsrommet). Måtte til legen for å ta blodprøve :)

Anonymous poster hash: 06f8e...4eb

Skrevet

Jeg husker at jeg fikk en blødning ganske lik den du beskriver, så testet jeg noen dager etter og fikk negativ test. En måned etter fikk en enda mindre blødning og testet på ny. Da var den positiv og jeg var vel 5+6 uker på vei...

Så man kan få falske negativer.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker at jeg fikk en blødning ganske lik den du beskriver, så testet jeg noen dager etter og fikk negativ test. En måned etter fikk en enda mindre blødning og testet på ny. Da var den positiv og jeg var vel 5+6 uker på vei...

Så man kan få falske negativer.

Hei. Kjekt å høre din erfaring. Jeg fikk uheldigvis mensen to dager etter innlegget. I dag fikk jeg en liten blødning igjen. Lest flere steder at mindre blødning kan bety egget fester seg. Det skjer 4-12 dager etter EL. Min mensen skal i utgangspunktet komme på tirsdag. Krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...