Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som er kommet over meg! Jeg har vært trofast og fornøyd med forholdet vårt i 10 år. Forholdet har muligens vært noe kjedelig de siste årene, vi har god sex men kommunikasjonen er ikke alltid like god. Vi har tatt steget å blitt prøvere, og er forlovet. For tiden har jeg et prosjekt med en kollega som tar en del tid, også på kvelden. Vi fant ut at vi har en felles interesse: musikk! Så han satte seg for å spille piano og jeg gitar mens han sang innimellom, og jeg tar meg selv i å bli betatt av karen! Først tenkte jeg at det er hormonene mine som tuller med meg(det håper jeg enda), men nå er det 3. dagen hvor jeg er på det steget at jeg har lyst til å være nær han - om det bare er å stryke han på armen! Jeg vet ikke hva som skjer med meg, er det vanlig å plutselig - midt i planleggingen av resten av livet - få en slik urge?? Jeg føler meg skitten, dum - og samtidig sprengkåt. Forlovede har ikke vært hjemme på en liten uke pga jobb, så kanskje mangelen på sex spiller inn også. Ikke vet jeg.. Åh.

Hva skal jeg gjøre? Prosjektet vårt varer to uker til med mye arbeid..

Anonymous poster hash: 5a089...b10

Fortsetter under...

Høres ut som om du har fått kalde føtter. Alt har ikke vert slik du forventet det skulle være, og nå skal dere få barn,noe du innerst inne ikke ønsker, kanskje?

men hvs du bare er litt tiltrukket til en mann fordi han er flink til å spille musikk, så hadde jeg ikke ødelagt den fremtiden du har med mannen din pga det.

Anonymous poster hash: 0d1e0...c65

Menn har vært utro gjennom alle tider så det er på høy tide vi kvinner tar igjen litt. Stå på søster! ;)

Anonymous poster hash: 3ea52...68e

... Å det har ikke vi kvinner mener du? Vi er langt ifra noe bedre vi, bare bedre til å skjule det, slue og utspekulerte som vi er!

Anonymous poster hash: 01dcb...3e7

• Liker 3

Menn har vært utro gjennom alle tider så det er på høy tide vi kvinner tar igjen litt. Stå på søster! ;)

Anonymous poster hash: 3ea52...68e

... Å det har ikke vi kvinner mener du? Vi er langt ifra noe bedre vi, bare bedre til å skjule det, slue og utspekulerte som vi er!

Anonymous poster hash: 01dcb...3e7

bekjempe fordommer med flere fordommer.

Anonymous poster hash: 0d1e0...c65

• Liker 1

Annonse

Sett deg ned mens mannen ikke er hjemme og tenk hva du vil. Vil du prøve med kolegaen som nuligens ikke er interessert i deg, da må du avslutte babyplanlegging, fortelle samboeren og gå fra ham snarest.

Anonymous poster hash: 12ebe...1e7

Har du eller har akkurat hatt eggløsning så kan det være så enkelt som du nevner at det bare er hormonene som gjør det.

Anonymous poster hash: c387e...596
  • Liker 1

Det er ikke så uvanlig. Når man planlegger valg som har stor betydning for livet (gifte seg, få barn osv), så er det helt normalt at man underbevisst vurderer alle alternativer. Dvs man blir da lettere betatt av noen enn ellers.

Annonse

Jeg skal ta tak og utsette prøvingen litt ja. Jeg har som flere sier hatt EL i går, og er kanskje seksuelt frustrert eller noe. Vet ikke helt. Jeg vil ikke være utro med forloveden, jeg elsker ham jo. Avogtil, kan man være sin egen verste fiende. Og jeg håper dette er hormonene som hjelper til.

Anonymous poster hash: e80e0...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...