Gå til innhold

Kjedebrev/mail


Gjest Miss Gemini

Anbefalte innlegg

Denne linken har jeg lagt ut tidligere, funker bra på irriterende venninner som absolutt skal videresende Dalai Lamske visdomsord, vinn 14 kasser champagne og redd-lille-vicki-uten-hode mailer.

(den er litt lang, men ganske morsom...)

http://www.afunworld.com/joke-347.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Får ikke slike, men en del av "Jeg er så gald i deg, send denne tilbake hvis du er gald i meg".

Trist å fåå slikt fra gamle venninder jeg sjelden ser. Tenk om de kunne skrevet en skikkelig mail, bare til meg isteden....

Sender de ikke i retur. Så får de heller bare tro at jeg ikke er glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini
Får ikke slike, men en del av "Jeg er så gald i deg, send denne tilbake hvis du er gald i meg".

Trist å fåå slikt fra gamle venninder jeg sjelden ser. Tenk om de kunne skrevet en skikkelig mail, bare til meg isteden....

Sender de ikke i retur. Så får de heller bare tro at jeg ikke er glad i dem.

Jeg pleier å sende slike mailer i retur, men sender dem ikke videre. De kan være smekkfulle av gode ord og kjærlighetserklæringer, men like fullt- de er upersonlige.

Skriv heller en mail med dine egne ord og fortell hvor mye en person betyr for deg. Det varmer mye, mye mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke slike, men en del av "Jeg er så gald i deg, send denne tilbake hvis du er gald i meg".

Trist å fåå slikt fra gamle venninder jeg sjelden ser. Tenk om de kunne skrevet en skikkelig mail, bare til meg isteden....

Sender de ikke i retur. Så får de heller bare tro at jeg ikke er glad i dem.

Enig - latterlig erstatning for personlig kontakt - ikke er det morsomt heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender dem i retur til avsender, med MEGET eksplisitt forklaring om at dette vil jeg ikke ha, og at dette er SPAM. Det er søppel, jeg vil ikke ha det, og det er spam. Jeg kan sende det til XXXXXX eller tilsvarende, og muligens la avsender få en advarsel. Men har ikke gjort det enda, min mor sender dem ikke like ofte lenger. ;)

Catzy

Pssst. ingen mailadresser. Fjernet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Mange blir faktisk skremt av slike ting. De tør ikke noe annet enn å sende videre. bare f..tull hele greiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER slike mailer.... Sletter dem umiddelbart!

Jeg videresender ALDRI mail jeg har fått. Da setter jeg meg heller ned og skriver en seriøs mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...