AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Her sliter jeg virkelig.. Han er i slutten av 60 årene, er aktiv og glad i å være på fjellet. Problemet er at han har "alt" og trenger ingenting.. Vi har tidligere gitt opplevelser, sportstøy, praktiske ting til hytta, mat/øl kurv m.m. Jeg vil virkelig finne en fin gave - han fortjener det så innmari. Han stiller alltid opp, gir barna mange fine opplevelser og gir alltid flotte gaver til oss. Men hva i all verden kan man finne på til en mann som "har alt"? (Og opplevelser dropper vi i år, han er enkemann og har egentlig ingen å gjøre disse tingene med, og dessuten liker han ikke å være utenfor komforsonen sin heller..) Anonymous poster hash: 11a82...5c4
Gjest Margit Spat Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Fedre som har "alt", er de vanskeligste av alle å kjøpe noe til. JEg kjenner litt på det samme. Vil så gjerne glede ham skikkelig, men aner ikke hvordan. Det jeg kommer på som kanskje kan passe til din far er: Abonnement på bladet Villmarksliv eller et annet friluftsmagasin? DAB-reiseradio til hytta (eller hjemme), hvis han ikke har. Det er jo ikke så lenge til FM-båndet slukkes.
WinterDawn Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 I år har jeg kjøpt noe jeg aldri trodde jeg skulle kjøpe til mine besteforeldre (litt eldre, men samme aldersgruppe). Har handlet inn en fotmassasje-ting fra Enklere Liv. Tror den heter Me Time, eller noe i den duren. Trodde aldri jeg skulle kjøpe noe slikt (synes det meste av duppeditter er tull), men denne var helt fantaaastisk. Ønsker meg nå samme dingsen selv, he he. Kostet rundt 1300,- ca. 1
neon_sun Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Høres ut som han er som min pappa og jeg slet veldig med å finne noe til han. Hsr allerede kjøpt alt det du nevner. I år endte jeg opp med å bestille et skilt til å henge utenfor døren, et slikt i glass med navnet hans på. Aner ikke om det blir suksess da, men føler iallefall at det var pittelitt mer personlig og gjennomtenkt enn nok en sportsartikkel. 1
Solsikke84 Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Til min friluftsinteresserte pappa kjøpte jeg en Fällkniven A1, med skinnslire. Den kan brukes til "alt", og selv om han har en jaktkniv og en fin tollekniv, så er disse fjellmennene litt som skogale damer. En og to stk er aldri nok. Og en ny skinnende en, er alltid gøy. I fjor fikk han GPS til bilen. Året før fikk han nytt stormkjøkken, for hans gamle var ....velbrukt. For å si det pent. Og til bursdagen for noen år siden fikk han en Leatheman Skeletool. Den elsker han. Er i lomma hver dag. 1
Safira Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Hva med å gi tid/opplevelse sammen med ham? Fotobok fra tidligere opplevelser? 1
Gjest Mythic Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Bøker, abonnement på et blad han liker, en god flaske whiskey eller konjakk, superundertøy, fotokalender eller fine hansker?
Gjest Chloe87 Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 På Feel selger de en kjempefin sort stor globus. Hva med det eller en villmarksbok?
murray Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Er han glad i bøker? Min far på samme alder får "den største forbrytelsen"
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Opplevelser. Som han kan dele med deg og barnebarna f.eks.. Bilder av barna i pen ramme. Abonnement på kryssord eller annet blad. Tøfler. Skjerf. Hjemmelaget godt å spise. Ellers er det kanskje noen bøker som vil falle i smak? Mange liker skog og fjell, så de får alltid et eller annet som har med turer å gjøre. Men de aller fleste er interessert i andre ting også.. Tenk over hva han kunne syntes var spennende. Anonymous poster hash: ebdcd...418
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har tenkt til å kjøpe en kurv med alt mulig i. Øl fra vinmonopolet, en god whisky, blader, spekemat, sokker, boksere og litt forskjellig. Anonymous poster hash: b62d4...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå