Gå til innhold

Har du noensinne spurt daten om han ikke var interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noensinne lagt deg så "i bakken" at du har spurt daten om han ikke var interessert hvis du hadde mistanke om det? Eller stikker du bare uten å si noe som helst?

Anonymous poster hash: 9c30c...ddb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sier rett ut at jeg merker at kjemien (eller whatever) ikke stemmer, å at det er best om vi holder det på et vennskapelig nivå. det å bare stikke syns jeg faktisk er veldig dårlig gjort og ikke minst feigt.

Anonymous poster hash: 996bc...538
Skrevet

jeg sier rett ut at jeg merker at kjemien (eller whatever) ikke stemmer, å at det er best om vi holder det på et vennskapelig nivå. det å bare stikke syns jeg faktisk er veldig dårlig gjort og ikke minst feigt.

Anonymous poster hash: 996bc...538

Jeg har tenkt å enten stikke, eller så skal jeg skrive en melding til han, der det står at jeg føler at jeg føler gjerne at han ikke er interessert. Vet ikke. Jeg liker å være den som sier det som det er, men det er det å holde verdigheten og æren i behold....

Skrevet (endret)

Det kan jo være han er interessert men ikke viser det tydelig nok :) uansett superteit å bare stikke av! ikke gjør det :)

Endret av OleTho
  • Liker 2
Skrevet

Da jeg merket at en dame jeg datet tok mindre og mindre initativ, så tok jeg det opp, ja. Direkte. Og det stemte ganske bra. Ikke at det gjorde så mye, for da var allerede min interesse kraftig svekket, noe jeg også lot henne få vite.

Skrevet

Det kan jo være han er interessert men ikke hviser det tydelig nok :) uansett superteit å bare stikke av! ikke gjør det :)

Jeg hadde tenkt å stikke av. Men kanskje jeg skal si at jeg føler at han er uinteressert. Kanskje jeg skal si det som det er. Men det har jeg faktisk gjort før med en som jeg datet, og det var bare en stor nedtur å ha sagt det. For da skrev han tilbake: Ja jeg er faktisk uinteressert, og vil ikke vite av deg igjen. Det var en stor nedtur, men jeg får tenke meg om. Er feigt å stikke av, men samtidig hvis man får "signaler" på uinteresse, så kan det være greit for verdigheten sin del.

Skrevet

Jeg sa til en fyr jeg datet for en stund siden, eller skrev i en sms da han avlyste en date og ville avtale en ny en "jeg føler ikke at du er særlig interessert, så vi trenger ikke å avtale noe nytt" han svarte ikke på sms'en tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt å stikke av. Men kanskje jeg skal si at jeg føler at han er uinteressert. Kanskje jeg skal si det som det er. Men det har jeg faktisk gjort før med en som jeg datet, og det var bare en stor nedtur å ha sagt det. For da skrev han tilbake: Ja jeg er faktisk uinteressert, og vil ikke vite av deg igjen. Det var en stor nedtur, men jeg får tenke meg om. Er feigt å stikke av, men samtidig hvis man får "signaler" på uinteresse, så kan det være greit for verdigheten sin del.

Nei, det synes eg ikke. Det er jo en grunn for at han er der i utgangspunktet :) Gi det hvertfall litt tid før du spør om han er interessert eller ikke, alle viser det jo på ulike måter. Sikkert lett å skremme noen bort med et slikt spm :P

Skrevet

Istedet for å spørre om han er uinteressert,hva med å stille spørsmålet motsatt? Er du interessert? Om DU ikke er så giret, trenger du ikke å bringe opp ham som et tema.Da kan du bare si at kjemien ikke stemmer helt for deg. Men om du faktisk liker denne fyren så hør om han liker deg også.

Skrevet

Jeg sa til en fyr jeg datet for en stund siden, eller skrev i en sms da han avlyste en date og ville avtale en ny en "jeg føler ikke at du er særlig interessert, så vi trenger ikke å avtale noe nytt" han svarte ikke på sms'en tilbake.

Ja,vi har snakket om å møtes igjen, men jeg føler at han ofte avlyser ting, og virker derfor lite interessert. Han er veldig kort i svar også. Kanskje vi kan møtes torsdag skriver han foreks. Og alltid "kanskje" med i setningen. Og da føler en seg ikke særlig attraktiv i datens øyne. Det er derfor jeg har så lyst å nevne det. Men samtidig så har jeg også en følelse på at det er gjerne best å bare la vær å si noe. Og heller se om han tar kontakt. Men jeg er ganske utålmodig og ville gjerne ha visst hva han egentlig vil så fort som mulig.

Skrevet

Nei, det synes eg ikke. Det er jo en grunn for at han er der i utgangspunktet :) Gi det hvertfall litt tid før du spør om han er interessert eller ikke, alle viser det jo på ulike måter. Sikkert lett å skremme noen bort med et slikt spm :P

Men jeg er enig i at det å spørre kan skremme.

Skrevet

Det at han skriver "kanskje" kan bare være fordi han er nervøs og vil ikke trenge seg på. Det er hvertfall noe eg kunne gjort :P Egentlig hele denne personen kan høres ut som meg, betyr ikke at eg hadde vært uinteressert fordet :P

• Liker 1
Skrevet

Ja,vi har snakket om å møtes igjen, men jeg føler at han ofte avlyser ting, og virker derfor lite interessert. Han er veldig kort i svar også. Kanskje vi kan møtes torsdag skriver han foreks. Og alltid "kanskje" med i setningen. Og da føler en seg ikke særlig attraktiv i datens øyne. Det er derfor jeg har så lyst å nevne det. Men samtidig så har jeg også en følelse på at det er gjerne best å bare la vær å si noe. Og heller se om han tar kontakt. Men jeg er ganske utålmodig og ville gjerne ha visst hva han egentlig vil så fort som mulig.

Du fortjener en som viser at han vil ha deg, du skal ikke ta deg til takke med noe, husk det! :-) Fant heldigvis en annen som jeg dater nå som sier "Jeg vet hva du og jeg skal på torsdag klokken åtte"

• Liker 1
Skrevet

Hva med å spørre han? Om alternativet er å gå så taper du vel ingenting på å høre at han ikke er interessert?

Men du har en skjørbar verdighet da kanskje, som du må passe litt på? Har du for øvrig spurt deg selv om du har en verdighet som passer bra i et forhold, som ikke gjør det destruktivt og slitsomt for den andre parten?

Anonymous poster hash: b8832...291

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg har aldri spurt om det.

Handling taler sterkere enn ord. Dersom jeg er i tvil (han tar kun sporadisk kontakt, vil ikke treffes) er det et tegn i seg selv.

Det mange jenter ikke forstår er at mange menn har ulik standard for sex og forhold - de kan gjerne treffe en jente nå og da som er tydelig interessert, uten at de vil forplikte seg til henne. Dersom du er pådriver og ber ham ut, er det en god sjanse for at han sier ja selv om ham ikke hadde bedt deg ut om du ikke hadde spurt ham. Han sier ja takk til jentene som byr seg frem uten at han hadde giddet å legge seg etter dem om det kostet ham noe.

På samme måte får jenter som lurer "liker du meg ikke?" ofte svaret "joda vil gjerne se deg igjen". Men det er en grunn til at de måtte sjekke dette i utgangspunktet, nemlig at han ikke er like keen som de er.

Dermed er de like langt.

Anonymous poster hash: 8888d...8d6
Skrevet

Det at han skriver "kanskje" kan bare være fordi han er nervøs og vil ikke trenge seg på. Det er hvertfall noe eg kunne gjort :P Egentlig hele denne personen kan høres ut som meg, betyr ikke at eg hadde vært uinteressert fordet :P

ja, men han har avlyst å treffe meg flere ganger. Men jeg vet at det kan ligge andre årsaker bak det. Foreks: så har jeg oppdaget at han har noen forferdelig store klumper nedover beina. Jeg trodde det var svulster først. Men jeg tror det er åreknuter. Han klager ofte over at han har så mye kramper i beina. Og at han har veldig mye migrene og er trøtt. Det kan jo være grunner til at han avlyser. En av grunnene kan være at han ikke er nok interessert. En annen grunn kan være at han rett og slett ikke føler seg pigg nok. Jeg vet ikke.

Har spurt han før om han var uinteressert. Da har han sagt at han er interessert, og at han vil at jeg skal bli.

Det at han sier "kanskje", kan kanskje bety at han ikke vil trenge seg på. Tenkte tanken selv i sted. Men jeg blir veldig usikker av det datinglivet.

Jeg vil prøve å håndtere dette bedre enn jeg gjorde tidligere med andre dater. Det å spørre om han er uinteressert, kan virke veldig masete ut, og det er jeg faktisk enig i. Men samtidig er det av og til greit å bare få sannheten servert slik at en vet om en skal gå videre eller ikke, selv om den er sårende.

Skrevet

Hva med å spørre han? Om alternativet er å gå så taper du vel ingenting på å høre at han ikke er interessert?

Men du har en skjørbar verdighet da kanskje, som du må passe litt på? Har du for øvrig spurt deg selv om du har en verdighet som passer bra i et forhold, som ikke gjør det destruktivt og slitsomt for den andre parten?

Anonymous poster hash: b8832...291

Jeg vurderer å spørre han. Vurderer å enten være helt stille. Se om han tar kontakt. Eller bare skrive til han at jeg er usikker på om han egentlig er interessert nok. Men jeg føler at det å skrive at jeg er usikker på det er veldig pushende og dumt. Men samtidig er det dumt å gå rundt å håpe.

Skrevet

ja, men han har avlyst å treffe meg flere ganger. Men jeg vet at det kan ligge andre årsaker bak det. Foreks: så har jeg oppdaget at han har noen forferdelig store klumper nedover beina. Jeg trodde det var svulster først. Men jeg tror det er åreknuter. Han klager ofte over at han har så mye kramper i beina. Og at han har veldig mye migrene og er trøtt. Det kan jo være grunner til at han avlyser. En av grunnene kan være at han ikke er nok interessert. En annen grunn kan være at han rett og slett ikke føler seg pigg nok. Jeg vet ikke.

Har spurt han før om han var uinteressert. Da har han sagt at han er interessert, og at han vil at jeg skal bli.

Det at han sier "kanskje", kan kanskje bety at han ikke vil trenge seg på. Tenkte tanken selv i sted. Men jeg blir veldig usikker av det datinglivet.

Jeg vil prøve å håndtere dette bedre enn jeg gjorde tidligere med andre dater. Det å spørre om han er uinteressert, kan virke veldig masete ut, og det er jeg faktisk enig i. Men samtidig er det av og til greit å bare få sannheten servert slik at en vet om en skal gå videre eller ikke, selv om den er sårende.

Eg har fått det spørsmålet der på en førstedate en gang, og det var jo bare rett og slett ubehagelig. Man vet jo ikke hva man vil så tidlig :) Å bli usikker av datingliv er noe eg tror alle blir, det tror eg bare er en del av pakken :)

Skrevet

Jeg vurderer å være modig å spørre han i kveld. Enten det eller ikke si noe før eventuelt han tar kontakt. Ja det med dating er usikkert og kjedelig

• Liker 1
Skrevet

Åh jeg husker jeg var hodestups forelsket i en fyr jeg møtte i fjor sommer. I begynnelsen var han ivrig på å ta kontakt og initiativ, men så hadde vi en episode i fylla hvor vi nesten hadde sex, men ikke fikk gjennomført fordi han ikke fikk den opp, og etter det dabbet det veldig av. Da sendte jeg faktisk en melding hvor jeg sa rett ut at jeg følte at han ikke var interessert lenger. Fikk melding tilbake hvor han feide det bort med at han "var blakk for tiden" og derfor ikke ville finne på noe før han fikk penger, slik at ikke jeg måtte betale for det vi skulle. Etter noen uker med meldinger om at han fortsatt var blakk, og at han ble tagget i et bilde på Facebook med en annen dame på sushi restaurant, lot jeg være å håpe mer...

Jeg er fortsatt betatt.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 9a9c6...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...