AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Tenker om der berører tarm etc? Er nummen og rar på siden på ryggen og nedover rompa/hofte. Er også veldig kvalm og uvel... Kanskje på tide å ringe lege igjen.. Anonymous poster hash: 655ea...180
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ble kvalm og uvel. Antok at det er pga man er smertepåvirket? Anonymous poster hash: 8a1ed...f34
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ble kvalm og uvel. Antok at det er pga man er smertepåvirket? Anonymous poster hash: 8a1ed...f34 Ja kunne ha vært det, men har ikke smerter nå, kun nummen og rar nedover foten... ts Anonymous poster hash: 655ea...180
Leanne Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Da jeg hadde prolaps fikk jeg streng beskjed om å ringe legevakt om jeg opplevde lammelse nedover benet.. Det tyder på at prolpsen var nære nervestystemet og kunne oppstå varig problemer hvis jeg gikk sånn for lenge. Ring legen, og god bedring
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Da jeg hadde prolaps fikk jeg streng beskjed om å ringe legevakt om jeg opplevde lammelse nedover benet.. Det tyder på at prolpsen var nære nervestystemet og kunne oppstå varig problemer hvis jeg gikk sånn for lenge. Ring legen, og god bedring What? Jeg fikk beskjed av legen om å slutte å sutre så lenge jeg ikke bæsjet på meg. Anonymous poster hash: 8a1ed...f34
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Sånn skal ds virkelig ikke legen si!! Men opplevelse er at en kan bli kvalm og svimmel av det meste. Venninnen min ble kvalm da prolapsen kom tilbake iallefallAnonymous poster hash: d461a...d8f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 Dytt. Jeg har prolaps og er veldig kvalm Anonymkode: 963a2...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå