Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kunne legge inn en søt 'historie'. Da jeg og typen var på ferie nettopp ble jeg overrasket da han plutselig sa dette :ler: Påfølgende at han ikke syns noe særlig om formløse kropper. (Jeg har store pupper og hofter, som jeg ikke alltid er like glad i) Jeg ble litt paff, for han sa det helt plutselig uten sammenheng. Kanskje han hadde drevet og kikket på fjortiser i bassenget og sammenlignet, hvem vet :P

Han sa noe lignende i dag også, innimellom x antall kjærlighetserklæringer. Det varmer et lite pikehjerte å høre at ens kvinnelige former blir satt pris på :ler: En liten tankevekker kanskje, at kanskje jeg skal begynne å sette pris på formene mine. Ikke minst så sier han egentlig at han elsker meg sånn jeg er. Åå jeg er så lykkelig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Det gjør godt når mannen kommenterer at magen min er god også. Den som jeg har hatet i mange år.

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Så koselig da :-)

Der kan man se..Noen ganger må man bare tro på at kjæresten faktisk liker deg som du er, og ikke sitter og ønsker at du skal se ut som noen andre.

Skrevet

Jeg liker at det finnes jenter i mange slags former.

Det er bare så synd at mange jenter ikke setter pris på seg selv. Ikke la dere lure av det media jaget, det er flere av gutta som ikke følger noen mal ang hvordan jenter skal se ut. Forskjellige mennesker liker forskjellig ting-

Skrevet

Jeg ville også blitt veldig glad for å få et slikt kompliment, men er det mindre kvinnelig å være tynn/smal?

Gjest *Fiona*
Skrevet

:-) Det er jo et sunnhetstegn å ha former/reserver nok til å kunne overleve og ta seg av barn osv. Det omsorgsfulle, moderlige/kvinnelige sånn opprinnelig.

Men det er mange ting som kan gjøre en kvinnelig hvis en er tynn også vil jeg tro, feminine bevegelser, klær, måte å føre seg på, hår, sminke, språk, personlige gegenskaper - det er jo hele personligheten som gjør oss til kvinner, ikke bare de fysiske forskjellene på kjønnene.

Og takk for det, sier jeg bare. Synes det er deilig å være litt frodig, og det på kroppen min jeg har fått mest komplimenter for er hoftene, og de er BREDE. Rompa er ikke feit, men jeg er tynn rundt livet og har veldig markerte hofter. Det er et helvete å finne fine bukser, men det blir verdt det når jeg ser blikket til en kjæreste :sjarmor:

Hurra for variasjonen!

Gjest Fighter
Skrevet
Jeg ville også blitt veldig glad for å få et slikt kompliment' date=' men er det mindre kvinnelig å være tynn/smal?[/quote']

Nei. Kjæresten din setter nok pris på din kropp. Husk, du har en kropp de fleste kvinner drømmer om. Med så mye fokus på slanking i samfunnet skulle en tro alle ville være kjempetynne.

Skrevet
Jeg ville også blitt veldig glad for å få et slikt kompliment, men er det mindre kvinnelig å være tynn/smal?

Nei. Jeg er ganske tynn men har da både pupper, rumpe og hofter. Antar at det gjør meg kvinnelig :-)

Skrevet

Det var ett fint kompliment :-) Veldig romantisk..

Gjest syfilide (hihi)
Skrevet

ikke for å bidra med skår i gleden, for den unner jeg deg, men angående former har jeg selv hatt komplekser fordi jeg ikke er kvinnelig nok - jeg er liten og slank, men smaaal både her og der. Og hvorfor i helvete skal alle feel-good-about-yor-fat-artikler rakke ned på de tynne? Jeg kan faktisk ikke noe for at jeg er slank - jeg spiser normalt og trener ikke:(

Har i voksen alder innsett at jeg faktisk ikke ser så verst ut (jeg er verken usunn eller anorektisk) , og at det ikke er SÅ ille å ikke få store-puppe-grabbe-mennenes oppmerksomhet heller.

Margaret Olin har et poeng i Kroppen min - det er ofte kvinnene selv, som gjennom hersketeknikker og ubetenksomhet setter standard for en jentes syn på seg selv (jeg tar faktisk puppedamene i mannebladene mindre seriøst enn mine egen venninner), mens jeg aldri har vært med en mann som har sagt annet enn pene ting om utseendet mitt. Og hvorfor ikke tro dem? "sexy" er ikke begrenset til bestemte mål, men utstråling, ungdom og sunnhet. Blant annet:) Og en kjæreste blir mer og mer deilig jo lenger man har vært sammen... i hvert fall en stund...

Gjest Poirot
Skrevet

Kan ikke en jente få være glad for sine komplimenter, uten at andre skal bli sure??

Om jeg har en kjæreste som sier at langt hår er så fint, skal det da flomme inn med innlegg fra folk som er sure med kort hår, fordi de ikke nevnt?

Gjest Fighter
Skrevet

Er det noen som har rakket ned på tynne her? Er enig i at det er tåpelig å rakke ned på folk fordi de ser ut på den ene eller andre måten, men vi må da få lov til å være glade for komplimenter uten å bli beskyldt får å ha rakket ned på folk som ser annerledes ut. At kjærestene våre synes vi er fine betyr ikke at vi synes du er stygg.

Skrevet
Er det noen som har rakket ned på tynne her? Er enig i at det er tåpelig å rakke ned på folk fordi de ser ut på den ene eller andre måten' date=' men vi må da få lov til å være glade for komplimenter uten å bli beskyldt får å ha rakket ned på folk som ser annerledes ut. At kjærestene våre synes vi er fine betyr ikke at vi synes du er stygg.[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Så hyggelig av kjæresten din å si det :)

Har det på samme måte selv med magen min (jeg liker den slett ikke, men når kjæresten min sier at det er den beste magen han vet om da gjør det ingenting likevel at den er litt for stor :))

Samtidig: Jeg tror bare Rio prøvde å formidle at vi bør huske at kjærestene våre har valgt oss, tykke eller tynne, ikke rakke ned på noen med andre former enn henne selv. Er du tynn syns sikkert kjæresten din at din smale mage er den fineste som finnes, og tenk så bra det er. Men kanskje la oss som er runde eller har sånne komplekser la oss glede oss over at _våre_ kjærester liker oss, så kan dere heller komme opp med et hyggelig "han liker meg fordi jeg er smal og søt" kompliment i stedet. (syns jeg)

Skrevet

En venninne av meg hadde lagt på seg noen kilo, og gikk i byen da hun stoppet opp ved minibankkøen. En mann hadde gått bak henne, og i det han passerte så sa han "sånn i forbifarten": "Du har noen deilige former". Hun ble først paff, men mannen fortsatte jo bare videre. Det var ingenting "sleskt" ved det hele. Og etter å ha summet seg, så forsto hun at det faktisk var et kompliment hun hadde fått. Og hun er glad for det mange år etter!

Skrevet

diddi: Den var fin ;)

nefretiti: Ja det var vel det jeg prøvde på. Det var fint sagt :)

syfilide (hihi): Mente ikke å rakke ned på deg eller formene du sier du ikke har. Er bra du er fornøyd med deg selv :)

I fare for å fornærme folk, klart man kan være kvinnelig uten former, men i dette tilfellet ble jeg kalt kvinnelig pga formene mine :)

Skrevet

Mannen min sier det første han la merke til ved meg var rumpa mi.

- Hvorfor det? Spurte jeg.

- Fordi den er så deilig og bred, liksom...!

Visste ikke helt om jeg skulle bli fornærma eller smigret - ingen kvinne liker å høre at rumpa er bred. Men når jeg får tenkt meg om er det faktisk et kjempekompliment!

Skrevet

Jeg er av de som nok aldri får høre at jeg er så "vever" eller langbent... :ler: Men jeg unner absolutt de jentene som kan få slike komplimenter de komplimentene.

Jeg har mange ting jeg kan få komplimenter for, og de synes jeg andre jenter kan unne meg, selv om det er snakk om noe de selv ikke har. Ingen av oss har alt, men alle har noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...