AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Jeg skal begynne å trene, men jeg har ikke peiling. Noen tips? Hva burde jeg trene og hvor ofte? Skummelt, flaut... Anonymous poster hash: 92e4c...b44
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 De aller fleste treningssentre tilbyr gratis veiledningstime (og kanskje oppfølgingstime). Forhør deg med resepsjonen om hvilken av trenerene der kan hjelpe deg med ditt behov og book en time. Det er også lurt å finne ut hva du vil oppnå med treningen, før du kommer til veiledningstimen slik at den blir mest mulig optimal: hvilken treningsform vil du starte med (styrke, crossfit, mest kondisjon etc.) eller vil du bare ha litt strammere kropp generelt? Jeg jobber på et treningssenter og vet at mange av veiledningstrenerene der kun følger et fastsatt enkelt program med noen apparater hvis du ikke spesifiserer hva du vil bli bedre på. Dette er selvfølgelig lurt hvis du vil ha en innføring på generelle apparater, men i lengden vil det bli veldig kjedelig. Men dette får du finne ut av. Ellers anbefaler jeg også nybegynnere å prøve ut saltimer, spesielt styrketimer. Disse er ikke alt for harde, samtidig får du mer innsikt i hvordan en trener med manualer og diverse øvelser. Anonymous poster hash: e3ccc...09d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Gått ned veldig mye i vekt, så vil bli kvitt de siste kiloen og se om jeg får strammet opp litt. Noen anbefalinger på treningstøy? jeg har hengemage som må holdes litt på plass, så trenger jeg anbefaling til sportsbh. bruker g-cup så må gi god støtte... Anonymous poster hash: 92e4c...b44
Cata Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Be om veiledningstime. Da får du satt opp et program som du skal bruke pluss at du lærer å bruke apparatene riktig. Hvor ofte eller hvor mye kommer litt an på hvor god form du er i fra før, men for vanlig trim tenker man nok 2-3 ganger pr. uke. (Selv var jeg i elendig form så jeg begynte med en gang i uken da jeg begynte å trene.) Når det gjelder treningstøy så synes jeg at Craft og Casall har gode klær, men sånt varierer jo fra person til person. Når det gjelder sportsBH så sverger jeg til Casall sine. Synes de gir bra støtte og er behagelige å ha på. Dessuten har de en variant med normal lukking i ryggen. Jeg synes de sportsBH'ene som man trekker over hodet er ganske ubehagelige å kle på å og av, så jeg foretrekker å kunne lukke med hekter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå