Gå til innhold

Disney on ice - nevøgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 nevøer i alderen 4-12 år. Kan jeg ta med meg de på disney on ice, eller er de eldste for store for sånt?

Finnes det eventuelt noe tilsvarende som er mer passende for alle fire?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Fireåringen kan du i alle fall trygt ta med på det. :) De større er jeg mer usikker på. Kommer nok litt an på hvilket show dere skal se der også vil jeg tro.

Skrevet

Tror nok de over 6-7 år vil ha lite utbytte av Disney on ice, men det er jo veldig individuelt, da.
Vi var der for noen år siden med ei jente på 4 og en gutt på 7. Hun syns det var magisk og han kjedet livet av seg.....
Men jeg vet familier som er der hvert år med barn som er eldre også, og de liker det, så det kommer nok an på hva ungene liker.

Skrevet

Jeg var på det da jeg var 12... Jeg ELSKET det!!! Har lyst å dra å se det igjen :-D spørs på hvordan barna er. Jeg elsker Disney, is og skøyter så er fin kombo for meg. Men siden det er gutter aner jeg ikke...

Skrevet

Bare spør foreldrene først om det er ok for dem!

Anonymous poster hash: 1ab7c...cec

Skrevet

Neste show ser ut til å være veldig "prinsesse" så vet ikke helt hva de eldste synes om det, de mindre vil nok like det da.

Årets show (som var i januar) var mye Cars og Toy Story, fenget nok litt mer hos gutter.

Så tja, for de minste, de største ville nok kanskje likt en dag med museum, lunsj og kino bedre. :)

Anonymous poster hash: 3e4c1...4bc

• Liker 1
Skrevet

Hva med en tur på teknisk museum og lunsj, avslutte dagen med at barna før velge seg hver son ting fra gavebutikken der?

Anonymous poster hash: 3e4c1...4bc

Skrevet

Har 4 nevøer i alderen 4-12 år. Kan jeg ta med meg de på disney on ice, eller er de eldste for store for sånt?

Finnes det eventuelt noe tilsvarende som er mer passende for alle fire?

Er de veldig definerte homo alle fire? Mere rettet mot jenter får du det vel ikke?

Anonymous poster hash: 3140f...f08

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg er litt enig at det ser litt vell prinsesseaktig ut i år. Jeg ville spurt foreldrene først om det er noe de kunne like. :) Det er jo bare å følge litt med på alternativene som dukker opp på billettservice og se om det er noe som er rettet mot barn.

Hva med reptilparken? :)

Endret av Phoenix
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke tatt med gutter over barnehagealder på noe så prinsessete, nei...

Må alle på det samme? For hvis ikke, så er det ofte mye bra teater for både liten og stor i Oslo området. Men lite som treffer ett så stort spenn.

Anonymous poster hash: c6684...ee9

Skrevet

Er de veldig definerte homo alle fire? Mere rettet mot jenter får du det vel ikke?

Anonymous poster hash: 3140f...f08

Det der var jo nødvendig? Jævla idiot.

Ellers, takk for tips. Tror jeg mæ finne på noe annet.

Gidder bare ikke å støtte oppunder oppheng rundt tv- og dataspill med blod, gørr og våpen , og myke pakker er jo helt uaktuelt for iallefall 3 av de...

Skrevet

Jeg ville ikke tatt med gutter over barnehagealder på noe så prinsessete, nei...

Må alle på det samme? For hvis ikke, så er det ofte mye bra teater for både liten og stor i Oslo området. Men lite som treffer ett så stort spenn.

De bor et par timers kjøretur unna byen, så jeg vil helst ha med alle på det samme, ja :)

Skrevet

Hva med "Brødrene Løvehjerte" på Det Norske Teateret i stedet?

Skrevet

Jeg er 25 og vil gjerne på Disney on Ice...

Skrevet

Hør med foreldrene! :)

Det vet nok om det vil falle i smak. Kommentaren om homogreier og prinsesser kan du bare blåse i, jeg har sett massevis av smågutter på Disney on Ice, og vi har vært der en del ganger...

Enig i at aldersspennet 4-12 år er vanskelig, for det blir lett for voksent eller skummelt for minstemann, eller litt kjedelig for største. Men det jeg har gjort med mine barn er at de eldste av og til godt kan være med selv om det er noe som de strengt tatt er for store til, fordi det er hyggelig å gå sammen. Unger dør ikke av å måtte være med på noe som ikke er 100% i deres målgruppe, så det går nok fint. Men hør med foreldrene hva de tror, barn er jo så forskjellige.

Anonymous poster hash: 02ad7...b08
Skrevet

Hva med "Brødrene Løvehjerte" på Det Norske Teateret i stedet?

Den syntes 8-åringen min at var ganske skummel, så jeg ville ikke tatt med en 4-åring på den! (Tok bevisst ikke med egen 4-åring, da den var anbefalt fra 7år.

Teknisk museum er ganske kult for både liten og stor.

Evt. Så går vel kanskje doktor proktor fortsatt? Den passer vel for ganske stort spenn.

Skrevet

Jeg er 25 og vil gjerne på Disney on Ice...

Du er ikke gutt på 12, som skal se Den lille havfruen, skjønnheten og udyret og frost.... Rimelig pinlig for en nesten tenåring.

Skrevet

Du er ikke gutt på 12, som skal se Den lille havfruen, skjønnheten og udyret og frost.... Rimelig pinlig for en nesten tenåring.

Vel, som en annen nevnte over her så handler det ikke kun om hva man skal se, men om at man gjør noe sammen som en familie. For alle 4 vil det innebære en tur til storbyen, der vi spiser ute og koser oss.

Forøvrig er ikke eldstemann av disse fire like sær, prippen og bortskjemt som svært mange andre på hans alder. Tror han hadde kost seg som en av oss voksne med et lite ansvar for småsøsknene sine.

Bekymringen faller vel mest på de to på 8 og 10.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...