Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sluttet på p-piller i juni. Er det vanlig at mensen kommer i ulage da? Hadde sist mensen den 20 juli og da varte den kun i tre dager. Jeg har alltid pleid å ha mensen i hvertfall fem dager. Vet at mensen kan bli uregelmessig etter p-pilleslutt. Men den har aldri vart så kort før. *Undrer* Noen som vet om det er normalt at det forekommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Helt normalt, men kjøp deg en pakke med graviditetstester for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg slutta med pillene for en mnd siden også, og er 2 dager forsinket nå. Har litt angst ja, skal kjøpe meg en test. Satser på det er bare pilleslutten sin skyld

Skrevet

Jeg blir like forundret hver gang mensen er over etter 4 dager.

Synes det er rart, men jeg er ikke gravid, sluttet med prevansjon for et halvt år siden.

Skrevet

Jeg sluttet også for 2 måneder siden og den første "egenproduserte" mensen har vært kort.

Den begynte på fredag og ga seg på søndag, nå er det bare smårester igjen...

Men det gjør ikke meg noe!

Skrevet

Da jeg gikk på piller var mensen alltid 4 dager. Etter at jeg sluttet i januar har den vært kun 2 dager hver gang...helt greit i grunn

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare vær glade for at mensen er kort. Jeg slutta på pillen for snart 4 år siden og det korteste jeg har hatt mensen etter det er 14 dager og det lengste 7 uker. Er ganske slitsomt... :veldigsur:

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde faktisk tenkt å skrive samme innlegget selv. Sluttet med p-piller for 1 mnd siden, og hadde min første menstrasjon etter det. Den var kort, og jeg blødde nesten ingenting. Jeg er redd det bare er en ettervirkning av p-pillene, men håper det er varig :-)

Skrevet

Skjønner at det er flere medsøstre her :wink: Det jeg da syns er rart er at sist jeg hadde et lite opphold på p-pillen så fikk jeg en lik mens som da jeg gikk på p-pillen og da kom den også til rett tid. Nå fikk jeg den etter tjueseks dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...