AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei, som tittelen sier så lurer jeg på om noen kan anbefale utenlandske nettbutikker som selger sex leketøy. Har veldig anstrengt økonomi for tiden, men har så lyst på en ny Lelo, etter at jeg mistet min gamle i flyttesjau Så da tenkte jeg at det kanskje er mulig å spare noen kroner på å handle fra utlandet. Er litt skeptisk med tanke på kopier, levering og slike ting, så hvis noen har noen gode tips så tusen takk 😊Anonymous poster hash: bc7dc...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Del Skrevet 8. desember 2014 lelo.com. lær deg å google. Anonymous poster hash: 50ca2...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Del Skrevet 8. desember 2014 lovehoney.co.uk er en flott butikk. Usikker på om de har det du leter etter, men det er verdt å kikke innom. Anonymous poster hash: 1baff...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleTho Skrevet 8. desember 2014 #4 Del Skrevet 8. desember 2014 Finner nok mye fint på ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 8. desember 2014 #5 Del Skrevet 8. desember 2014 Styr klar av ebay ;-) Du kan risikere å ende opp med noe brukt, men mer sannsynelig er det at du ender opp med en kopi. Oppladbare produkter kjøpt fra UK krever et adapter til laderen... Det samme fra USA, samt at en del oppladbare produkter trenger en transformator... Husk at LELO er såpass dyrt at du må regne med å betale både MVA og fortollingsgebyr... Er ikke nødvendigvis mye billigere i utlandet heller... Soraya hos lelo: 1309,- (men det er +mva osv) Soraya hos Lovehoney: 1309,- (omregnet med dagens kurs, legg så til MVA, gebyr og adapter) soraya hos erotikknett: 1399,- (pluss porto) Det er nok litt å spare på å handle billige ting fra utlandet, men på dyre ting, som LELO, er det neppe mulig å spare stort... Jada... det er butikker som selger vibratorer ganske mye dyrere enn andre i Norge også, men det er nok mer å spare på å sjekke noen priser i Norge enn å handle fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå