Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg vil begynne på et treningsprogram når jeg flytter hit! Er interessert i alt innen dansing, aerobic o.l. Vektløfting, svømming og ballsport er uaktuelt. Tips? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Da har jo Bergen alle mulige treningssentre for deg. Hvilken bydel kommer du til å bo i? Og hva er du villig til å betale...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Har ikke sikret meg bosted enda, men regner med at det blir et sted på strekningen mellom sentrum og Åsane. Kostnad: Billig *Kjipingen* Hadde vært kult om senteret hadde rabatter for studenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 Universitetet har egne treningsstudioer, med vekter, aerobics osv. Det koster ca. 600 for et halvt år for studenter. Se på http://www.sib.uib.no/ , der står det mer tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå