AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Er det mulig å få det til å se OK ut? Etter fødsel for et par år siden, mistet jeg hår, som vokste ut igjen, men det vokser så tregt så blir ikke lengde på det.. Så hvis jeg har hestehale o.l., faller de hårene ut og står til alle kanter.. På sidene ved ørene, og foran på panna.Anonymous poster hash: 276e8...b3f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 DytterAnonymous poster hash: 276e8...b3f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Ja, det er mulig. Jeg har brukt extensions i mange år, og nære og ikke-nære får hakeslep når jeg ikke klarer å unngå å si det er extensions Kjøper tape-extensions på Locks and Bonds, og får ei bekjent til å sette det på. Langt i fra så dyrt som i salong. Men hvis du vil at det skal seende naturlig ut, må du bruke tid på håret. Fint resultat kommer ikke av seg selv. Anonymous poster hash: 2b589...517
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Ja, det er mulig. Jeg har brukt extensions i mange år, og nære og ikke-nære får hakeslep når jeg ikke klarer å unngå å si det er extensions Kjøper tape-extensions på Locks and Bonds, og får ei bekjent til å sette det på. Langt i fra så dyrt som i salong. Men hvis du vil at det skal seende naturlig ut, må du bruke tid på håret. Fint resultat kommer ikke av seg selv. Anonymous poster hash: 2b589...517 Hva mener du med tid på håret?Anonymous poster hash: 276e8...b3f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 DyttAnonymous poster hash: 276e8...b3f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 DyttAnonymous poster hash: 276e8...b3f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Hva mener du med tid på håret? Anonymous poster hash: 276e8...b3f Du må være forberedt på at det tar lang tid, feks. å tørke og å style. Det krever også veldig fuktighetsgivende hårprodukter for at det skal holde seg mykt over tid. Anonymous poster hash: 2b589...517
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Ok..? Anonymous poster hash: c3193...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå