Gå til innhold

Så usikker på valget mitt av kjole...

Anbefalte innlegg

Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg har kjøpt en satengkjole, den er helt klassisk og enkel. Jeg liker den veldig godt. Men jeg er så usikker på om den virkelig er fin nok? Alle jeg kjenner gifter seg i blondekjoler i forskjellige varianter.

Skulle jeg heller ha gått for noe mer blonde/tyll-opplegg?

Jeg er så fryktelig usikker! Jeg gifter meg til sommeren...

Hva er deres mening om satengkjole?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Har ikke du lagt ut bilde av kjolen din her? Mener å huske å ha sett en helt nydelig satenkjole fra deg.

Jeg synes sateng kan være veldig klassisk og pent og helt ræva. Alt kommer an på bruden som har den på seg og kvaliteten på kjolen. Men det samme gjelder blonder og tyll! Og er det egentlig noe poeng å gjøre det samme som "alle andre"?

Det viktigste er jo at du liker kjolen og det gjorde du tydligvis siden du kjøpte den :) (Og seriøst, om det er kjolen jeg husker så var den utrolig fin på deg)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Har ikke du lagt ut bilde av kjolen din her? Mener å huske å ha sett en helt nydelig satenkjole fra deg.

Jeg synes sateng kan være veldig klassisk og pent og helt ræva. Alt kommer an på bruden som har den på seg og kvaliteten på kjolen. Men det samme gjelder blonder og tyll! Og er det egentlig noe poeng å gjøre det samme som "alle andre"?

Det viktigste er jo at du liker kjolen og det gjorde du tydligvis siden du kjøpte den :) (Og seriøst, om det er kjolen jeg husker så var den utrolig fin på deg)

Ja det stemmer :)

Jeg bare føler at jeg "er den eneste" som skal ha satengkjole..

Har lyst til å skille meg ut på en positiv måte? Men blir så redd for at det skal bli Harry isteden.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Legg ut bilde så vi får se da :) ?

Her er bilde :)

post-60853-41709_thumb.jpg

Gjest Daenerys
Skrevet

Nydelig kjole :) Jeg tror de fleste har en liten periode med usikkerhet når det gjelder kjolen, men husk hvorfor du valgte den!

Gjest Anubiel
Skrevet

Synes fortsatt den er kjempefin. Skikkelig elegant!

Gjest Vena Cava
Skrevet

Her er bilde :)

Den var alt annet enn harry kjære deg.

Utrolig fin!

I utgangspunktet er jeg personlig ikke glad i stive skjørt, men den der var virkelig ikke ille i det hele tatt:)

Gjest Trappetroll
Skrevet

Tusen takk!

Føler bare at jeg aldri ser noen med satengkjole lenger, så blir så usikker på om jeg er helt på viddene.

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Tusen takk!

Føler bare at jeg aldri ser noen med satengkjole lenger, så blir så usikker på om jeg er helt på viddene.

Men er ikke det viktigste hva DU velger da, og ikke hva alle andre velger?

At "alle" andre velger blonder og tyll betyr ikke at det passer for deg.

Jeg personlig ville heller ikke valgt en som alle andre har, det hadde bare gjort meg anonym og kjedelig.

Edit: Og det er fortsatt mange som velger satengkjole:)

Endret av Madam
Gjest Trappetroll
Skrevet

Men er ikke det viktigste hva DU velger da, og ikke hva alle andre velger?

At "alle" andre velger blonder og tyll betyr ikke at det passer for deg.

Jeg personlig ville heller ikke valgt en som alle andre har, det hadde bare gjort meg anonym og kjedelig.

Edit: Og det er fortsatt mange som velger satengkjole:)

Det er sant! Men vil ikke være en med en kjole som er tatt fra 90-tallet heller 😉 samtidig er ikke tyll meg. Men jeg liker blonder veldig godt!

Gjest Vena Cava
Skrevet

Det er sant! Men vil ikke være en med en kjole som er tatt fra 90-tallet heller 😉 samtidig er ikke tyll meg. Men jeg liker blonder veldig godt!

Come on...den er da ikke som tatt fra 90 tallet heller :laugh:haha.

Jeg synes den var fin, som i tillegg egentlig liker tunge skjørt i det hele tatt......så da vil jeg tro at de fleste andre også synes den er fin;)

Skrevet

Syns den var fin, jeg.

Jeg har selv valgt en "voldsom" kjole, når jeg egentlig hadde tenkt å gå for en helt enkel kjole (som ikke nødvendigvis ser ut som en brudekjole) og jeg har motsatt bekymring. "Er den for voldsom?" - det er nok naturlig at man tenker det. Vi er jo jenter. :P

For meg hjalp det å ta den på meg igjen. Når jeg så meg selv i den da - så tenkte jeg bare "ja, seff er det den!"

Anonymous poster hash: 76ed9...8c9
Skrevet

Den er fin nok i massevis :) Jeg likte den veldig godt!

Skrevet

Syntes den var veldig fin! Var selv usikker på kjole, endte opp med å bytte, men tror alle har perioder hvor man blir litt usikker. Uansett var kjolen din kjempe fin!

Gjest Trappetroll
Skrevet

Tusen takk!

Så dere ville gått for den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...