Gå til innhold

Hvordan forklare frisøren hvilken hårfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe meg og farge håret/ta striper (usikker) neste uke. Sist jeg var hos frisøren var jeg egentlig veldig lei av å være så lys som det jeg er nå (det heller mot en tone eller to under platina), og lei av ettervekst. Jeg er naturlig lys, men fordi jeg har tatt mye striper i lyseste farge blir jo etterveksten på enkelte dager utrolig tydelig. Sist tok hun lyse striper for å ta etterveksten, og noen mørke striper, men det gikk to uker, så var de mørke stripene vasket ut??
Jeg sa til frisøren at jeg ville gjerne få forbli lys, men ønsket det mørkere. At jeg trives som blondine, men kanskje vi kunne tone det ned noen hakk? Kom jo ut som lile lys nesten, og spesielt vinterstid blir dette litt hardt mot huden min. Kan noen tipse meg om de rette og magiske ordene å si for å få en mer sandfarget/karamelltonet varm blondfarge? ja, for vi har begynt med varme blonde toner, og jeg trives mye bedre med dette enn de kalde blonde tonene da jeg er varm i fargene mine, men lei av ettervekst etter 2 uker og at jeg ikke kan bli noen hakk mørkere...? Ser jo på gaten at det er veldig mange toner mellom platina/hvit og brunette?

Anonymous poster hash: 2cc17...3ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bytte frisør.. Eller ta med bilde av hvordan du vil ha det. Også forteller du at forrige gang satt ikke fargen sånn du ønsket.

Skrevet

Å ta med et bilde av ønsket resultat er det beste rådet jeg kan gi deg. Min erfaring er at mange frisører lett misforstår når man prøver å forklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...