AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Har noen et godt forslag til gave til en liten nyfødt baby? Babyen har norsk mor, engelsk pappa, og bor i England. Er vel 2 mnd nå, men vi sendte ikke blomster da barnet ble født (det gikk i glemmeboken), og jeg vil gjerne sende en liten oppmerksomhet nå. Pris bør være (godt) under 500 kroner. Anonymous poster hash: 1f9b9...c02 Anonymous poster hash: 1f9b9...c02
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Hva med denne sjiraffen (Sophie?) som alle babyer ser ut til å elske? Koster rundt 200 kroner mener jeg å huske, og det finnes også andre alternativer som bitering etc i samme serie.Anonymous poster hash: 14c51...5f0
Spiremor Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Du kan bestille noe på nett fra en engelsk nettbutikk, og så få det levert til huset der babyen bor. Støtter forslaget om Sophie Giraffe, og ellers babyprodukter fra Burt's Bees. De har f.eks. bleiesalve, babyolje og diverse kremer som er gode Kan helt sikkert bestilles via Boots i England.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Ta en titt i leketøybutikker og se utenpå pappkartongen som lekene er pakket inn i. Det pleier alltid å stå hva som er anbefalt aldersgrense på de ulike lekene der. Biteleker er absolutt bra for babyer.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Hjelpes, jeg har faktisk ikke tenkt på at det selvsagt er en mye bedre idé å kjøpe fra en britisk butikk, i stedet for å sende fra Norge. Takk for at noen minnet meg på dette Tror giraffen er en god sak jeg altså! Så får de heller bytte hvis det skulle bli helt feil.. . Takk for tips! Hilsen voksen uten barn Anonymous poster hash: 1f9b9...c02 1
Wilma- Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Dersom du handler på boots.co.uk, kan du huke av for "giftwrapping" når du kommer til vinduet som oppsummerer bestillingen din Så blir pakken litt mer som en gave!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Du kan bestille noe på nett fra en engelsk nettbutikk, og så få det levert til huset der babyen bor. Støtter forslaget om Sophie Giraffe, og ellers babyprodukter fra Burt's Bees. De har f.eks. bleiesalve, babyolje og diverse kremer som er gode Kan helt sikkert bestilles via Boots i England. Skal man kjøpe sånt så bør man være sikker på at foreldrene bruker det. Vi bruker ingen verdens ting av produkter til vår nyfødte, og ønsker heller ikke gjøre det. Har inntrykk av at det er endel som tenker sånn, og da er det jo i tilfelle litt bortkasta. Men en veldig fin gave om det blir brukt! Anonymous poster hash: 11cbb...f93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå