AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Tja .. jeg lurer på hvordan jeg kan svare hyggelig dersom noen spør om jeg har tatt Botox. Jeg har lyst å si at de f..aen meg ikke du noe med..., men det gjør jeg jo selvsagt ikke, er tross alt vokst opp i et møblert hjem ;-)Jeg ønsker ikke en diskusjon om jeg skal stå for det jeg har gjort. Det er ikke spørsmålet her :-)Takk for evt. innspill. Anonymous poster hash: 34059...d18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 "ja." Anonymous poster hash: 5c37e...230 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 AnonymBruker, on 08 Dec 2014 - 10:57, said: "ja."Anonymous poster hash: 5c37e...230 Du har misforstått spørsmålet mitt. Spørsmålet var hva jeg kunne svare dersom jeg ikke ville innrømme det:-) Anonymous poster hash: 34059...d18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 "Hva slags spm. er det?" Jeg er fra et velutdannet hjem, og jeg kunne likevel dristet meg til noe slikt Nå er jeg riktignok for ung for botox, men jeg har aldri opplevd at noen jeg kjenner er blitt spurt om det heller. Enig i at det er frekt, det er virkelig ikke andres sak. Anonymous poster hash: 1423c...80f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Du har misforstått spørsmålet mitt. Spørsmålet var hva jeg kunne svare dersom jeg ikke ville innrømme det:-) Anonymous poster hash: 34059...d18 nei, jeg forsto spørsmålet. det var et skikkelig dumt spørsmål. du HAR tatt botox, da finnes det ingen pen måte å si det på hvis du skal unngå å juge. Anonymous poster hash: 5c37e...230 9
lulle Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 nei, jeg forsto spørsmålet. det var et skikkelig dumt spørsmål. du HAR tatt botox, da finnes det ingen pen måte å si det på hvis du skal unngå å juge. Anonymous poster hash: 5c37e...230 Så da vil du bare kverulere litt... når ts ba om svar på spørsmålet så skulle du påpeke hvor dumt det er å lyve hehe jaja 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 du HAR tatt botox, da finnes det ingen pen måte å si det på hvis du skal unngå å juge. Anonymous poster hash: 5c37e...230 Det finnes alltid en måte å unngå et upassende spm. på. Hvis jeg blir spurt om inntekt og formue, da svarer jeg at det vil jeg helst ikke prate om. Når folk (spesielt nordmenn) graver, tåler de vel å bli satt på plass. Anonymous poster hash: 1423c...80f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Spørsmålet er vel egentlig om du kan komme unna med det. er du en av de som er i 30årene, men ser ut som du er 10år eldre pga. for mye botox, er det vel strengt tatt ikke mulig å komme seg ut av det med "verdigheten" i behold med et tvetydig svar. Om du har små/moderate mengder ville jeg sagt noe som: "tenker du på å ta det selv siden du spør?" er svaret nei så sier du bare at du takker for komplimentet men du ser ikke helt hvorfor dette er noen andres sak enn din. Anonymous poster hash: 747db...aa7 3
sophh Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Hvis noen spør deg om det, så svarer du bare "har du?"
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 AnonymBruker, on 08 Dec 2014 - 11:25, said: Spørsmålet er vel egentlig om du kan komme unna med det. er du en av de som er i 30årene, men ser ut som du er 10år eldre pga. for mye botox, er det vel strengt tatt ikke mulig å komme seg ut av det med "verdigheten" i behold med et tvetydig svar. Om du har små/moderate mengder ville jeg sagt noe som: "tenker du på å ta det selv siden du spør?" er svaret nei så sier du bare at du takker for komplimentet men du ser ikke helt hvorfor dette er noen andres sak enn din. Anonymous poster hash: 747db...aa7 Tusen takk for svar. Dette var en grei måte å gjøre det på :-) Er 45 og har tatt noe i pannen og noe rundt øynene. Har noen venner som er veldig opptatt av at ting skal være naturlige.. så føler meg litt dum. Dette er selvsagt pene damer som ikke haddee trengt det uansett :-) Anonymous poster hash: 34059...d18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Til og her må folk lage kvalm, ser jeg.. Det er vanskelig...hva med å bare replisere "hæ, hvorfor lurer du på det?" (overrasket, ikke surt). Kanskje det vil være nok til at de gir seg. Evt. benytte seg av humor "Åja, jeg er proppa full, av det ene og det andre, av og til tyter det litt ut av øra også". Ellers kan jeg ikke forså hvorfor folk skal spørre om sånt om det ikke er fordi de ikke tenker på å ta det selv. Jeg vil aldri ta botox selv, og har heller aldri tenkt på det som et passende tema for smalltalk. Anonymous poster hash: ccac7...ed6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Lol, fylt inn så du har bavian ræv lepper å?Anonymous poster hash: 3bec6...a9e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Tusen takk for svar. Dette var en grei måte å gjøre det på :-) Er 45 og har tatt noe i pannen og noe rundt øynene. Har noen venner som er veldig opptatt av at ting skal være naturlige.. så føler meg litt dum. Dette er selvsagt pene damer som ikke haddee trengt det uansett :-) Anonymous poster hash: 34059...d18 gro noen eggstokker og lær deg å stole på dine egne meninger, da? hvis du har tatt botox har du sikkert gått noen runder med deg selv og vet hvorfor DU synes det er greit, du kommer til å føle deg enda dummere hvis de finner ut at du har tatt det og så har du gitt inntrykk av at du ikke har tatt det. bare si "ja, hvorfor lurer du?" og se rart på dem eller noe? Anonymous poster hash: 5c37e...230 5
Gjest Keikolina Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Ikke noen vits å juge det synes jo godt.
Berit Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 (endret) "tenker du på å ta det selv siden du spør?" er svaret nei så sier du bare at du takker for komplimentet men du ser ikke helt hvorfor dette er noen andres sak enn din. Anonymous poster hash: 747db...aa7 Dette svaret synes jeg også var greit Men selv ville jeg ha svart at jeg synes dere (eller jeg har) venninner som er så pene og naturlige. Selv føler jeg at jeg så så sliten ut at jeg også ville se like opplagt og fine ut som dere, så jeg har tatt litt og pyntet meg, og håpet på å se litt kvikkere ut. Håper ikke det ble for mye, siden du spør. Hadde vært hyggelig. Endret 8. desember 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Dere som sier at det alltid synes så godt: Hvordan vet dere det? Alle tilfellene der man kan se det er ekstremtilfeller. De aller fleste har så moderate mengder at det ikke går an å se med det blotte øyet. Jeg har venner som har tatt botox og restylane i små mengder og det er ikke synlig. Men du kan jo ikke gjøre annet enn å svare nei. Svarer du at du ikke vil snakke om det, så er jo det et ja, det sier seg selv. Anonymous poster hash: e9b82...d83 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Ikke noen vits å juge det synes jo godt. Hvorfor synes det godt? Hva vet du om det? Anonymous poster hash: 231d7...03d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 Ikke noen vits å juge det synes jo godt. Det synes IKKE godt når det er brukt i moderate mengder Anonymous poster hash: 1a673...ea9 1
Gjest Keikolina Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Når skrukkeskinnet plutselig har blitt glatt igjen så synes det. Endret 8. desember 2014 av Keikolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå