hanni Skrevet 28. juli 2004 #21 Skrevet 28. juli 2004 Jeg synes oppriktig det er rart at noen reagerer på det med å ha vennefest. Vi hadde det etter familiefesten, og det var svært vellykka. Vi har fått masse skryt for kul fest. Og jeg kunne tenke meg å bli bedt i en slik fest selv også en gang. Hadde det supergøy. Vi hadde først familiebryllup på dagen med 50 gjester (Hvorav seks venner) - treretters middag, veldig tradisjonelt og hyggelig. To uker senere hadde vi vennefest med 50 venner (Og jeg tror ikke vi har utrolig mange venner heller - men med følge blir det så mange) - de samme seks vennene som var i familiebryllupet + søsken med følge var blant disse 50. Da hadde vi uformell middag med spekemat, øl og dram. Kaker og kaffe avec etterpå. På den måten kunne vi inkludere alle vi ville inkludere i bryllupet vårt. Vi hadde ikke fysisk plass til å ha 80 gjester på selve dagen, dessuten ble det en kul fest med bare masse unge folk på vennefesten. Jeg hadde på meg brudekjolen under "middagen", men skifta etterpå til vanlig finstas. Ville bare dele mine svært gode erfaringer med vennefest!
Martha Stewart Skrevet 28. juli 2004 #22 Skrevet 28. juli 2004 Da hadde vi uformell middag med spekemat' date=' øl og dram. Kaker og kaffe avec etterpå. På den måten kunne vi inkludere alle vi ville inkludere i bryllupet vårt. [/quote'] Jeg var på en slik bryllupsfest hos en venninne, de hadde det hjemme i huset sitt med samme type mat. Festen var særdeles vellykket, det har de fått mange tilbakemeldinger om i ettertid også. Snakket med en venninne av meg i går som blir en av gjestene i vårt bryllup og hun ble veldig entusiastisk da jeg fortalte at vi skal ha vennefest. Hun hadde selv et lite bryllup og har tidligere vært gjest på vennefester. Så i min omgangskrets er det helt akseptabelt å ha en utradisjonell bryllupsfest. Og det blir ikke regnet som noen "b-løsning" heller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå