AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Hei, skal holde meg på matta frem til julaften, og da tenker jeg å slå på stortromma mtp. Mat. Kommer til å spise masse smågodt og sjokolade, i tillegg til julemiddag bestående av ribbe og poteter. Liker ikke noen annen julemat eller tilbehør så holder meg kun til det, så blir vel ett par ribbebiter og 3-4 poteter. Tenker å virkelig kose meg denne dagen, men vil det påvirke vekta hvis jeg er rett tilbake til det vanlige kostholdet mitt dagen etter? Ribbe og godterier er jo marinert i kalorier. Har ikke noe behov for godteri og sånt ellers da jeg har ett sunt og sukkerfritt kosthold, og jeg er i tillegg av typen alt eller ingenting, så ett par godtebiter holder ikke når jeg først er igang, hahah. Anonymous poster hash: b32ad...47c
veraa94 Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Hvis du veier deg dagen etter vil vekta vise litt opp siden du har spist mye og maten i tillegg er veldig salt slik at kroppen binder vann. I det stor og det hele vil du ikke legge på deg av å skeie ut en dag så lenge du spiser sunt og er i aktivitet ellers. Spis og kos deg på julaften med den beste samvittighet!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Ufattelig slitsom med disse "går jeg opp i vekt" og "hvor mange kcal"- trådene. Jeg har spisedager ukentlig, og går aldri opp i vekt. Ikke sulter jeg meg til vanlig heller, men spiser sunt, regelmessig og trener ved siden av. Lurer på hva som foregår i topplokket til de som stiller spørsmål om klementiner er sunt, eller om de blir feite av å fråtse en dag eller to. Eh Anonymous poster hash: 95feb...951 1
Inwe Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Du blir ikke feit av en dag! Men du vil legge på deg vann, så du vil antagelig være litt oppblåst og tyngre en liten stund. For min del er det verdt det, og jeg skal kose meg fra kvelden lille julaften til andre juledag, uten å tenke! Gleder meg
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 La oss ta et lite regnestykke. Normal sett behøver du ca 1800- 2000 kcal pr dag ved normal aktivitet for å holde normalvekt. På en fråtsedag spiser du kanskje det dobbelte av dette? 9000 kcal i overskudd betyr ett kilo opp. Det vil si at du må spise 1200 kcal ekstra pr dag i en uke for å legge på deg ett kilo fettvekt. 1200 kcal ekstra om dagen er mye mat! Anonymous poster hash: cc4a2...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå